15.jan

DISA kurs: bli en trygg selger

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
{{price}},-
DISA – salgsverktøy for dypdykk! Hvordan møte og jobbe med kundene i praksis? Det avhenger av type produkt eller tjeneste, nysalg, gjensalg eller mersalg. Det finnes ingen fasit! Men, det handler om hvordan vi som selgere møter kunden i praksis, både ved møtebooking, underveis i dialogen og ikke minst i leveringen av produktet eller tjenesten.

Salg er en profesjon, og trening er etterlyst.  Vi har satt opp et DISA kurs med plass til 40 deltakere, hvor selgerne får trene i to hele dager, 15 og 16 januar.

Det som er minste felles multiplum for en god kundedialog er å forstå kunden og kundens behov.  DISA er et verktøy og arbeidsmodell:

D Driftig

I inspirerende

S Stabil

A Analytisk

Dypdykk i DISA som salgsverktøy for å bli kjent med kundetypen og tilpasse salget! Kurset er utviklet i samarbeid med Evan Jones International, og bedrifter som bruker verktøyet i hverdagen.

Kursdeltakerne gjennomgår selv en DISA analyse, og får DISA verktøyet til senere bruk.

Maks 40 personer totalt, og det blir mye jobbing i grupper. Hvis flere deltakere fra samme bedrift, så oppgi gjerne i kommentarfeltet om dere ønsker å jobbe i samme gruppe for å dra nytte av felles kompetanse.

For mer informasjon, vennligst kontakt Inger Tone Ødegård

15 og 16 jan kl. 08.00 – 15.30

08.00 Registrering og bli kjent.

08.20 DISA Ewy Myrhaugen og ....

10.00 Pause.

10.20 DISA TBA