13.nov

FOLK 2020: Kulturbygging og ledelse.

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
Velkommen til FOLK 2020 – en lederkonferanse om dyktige folk, inspirerende folk, annerledestenkende folk og talentfulle folk. FOLKs konferansier Anne Lindmo leder oss gjennom en dag der temaet er hvordan vi bygger god kultur og gjør folk enda bedre

Om du er leder eller mellomleder, handler det om å investere og forvalte ressursene dine på best mulig måte. Det handler om å lykkes med å få medarbeiderne til å dra i samme retning. Det handler om å utnytte ressursene optimalt for å skape gode resultater, og det handler om ledelse som tiltrekker seg de beste talentene. Det handler om utvikling av deg som leder. Det handler om folk.

Det å bygge en god bedriftskultur er viktig for å få motiverte medarbeidere, et godt miljø og god lønnsomhet. Ledere er rollemodeller, og det å skape god kultur og kommunikasjon som gir arbeidsglede, er vinn-vinn.

Lederskonferansen er kl 8-15. Etter den faglige delen blir det sosial samling med litt underholdning, mat og drikke og mingling. Kryss av for "afterparty" i påmeldingen om du vil delta et par timer etterpå.

Velkommen!

FOLK arrangeres Næringsforeningen i samarbeid med Sandnes Sparebank.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

For spørsmål om FOLK, kontakt Trude Refvem Hembre, Næringsforeningen.

COVID-19

Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og norske myndigheter for å sikre at våre møteplasser er trygge. Vi ber deg derfor sette deg inn i våre krav og rutiner når du skal være deltaker hos oss. KLIKK HER for å sette deg inn i våre smitteverntiltak i forbindelse med covid-19.

08.00 Registrering, mingling og kaffe.

08.40 Velkommen, ved konferansier Anne Lindmo.

09.00 Room for all - om kultur, mangfold og integrering i Nordic Choice, ved toppleder Petter Stordalen.

10.00 Pause.

10.20 Omstilling og sammenslåing av to bedriftskulturer, ved Karl Johnny Hersvik, administrerende direktør i Aker BP.

11.00 FOLKesnakk: Kulturbygging: Lokale ledere deler erfaringer i korte innlegg à åtte minutter:

Bodil Sivertsen, rådmann Sandnes kommune.

Randi Mannsåker, prosjektleder Næringsforeningen i Stavanger-regionen.

Boye Christiansen, administrerende direktør SFF.

11.30 Lunsj.

12.30 Lagspill og ledelse, ved Trine Stangeland, administrerende direktør Sandnes Sparebank.

13.00 FOLKesnakk: Endringsledelse, Lokale ledere deler erfaringer i korte innlegg à 10 minutter:

Morten Warland, CEO SSO.

Kari Gro Johanson, prosjektdirektør SUS2023.

TBA

13.30 Pause.

14.00 Endring gjennom påvirkning, innflytelse eller bruk av makt eller hvordan endre på en effektiv måte, ved Morten William Knudsen, høyskolelektor Handelshøyskolen BI.

14.40 Oppsummering fra dagen.

15.00 Slutt på faglig program.

15.00 Sosial sammenkomst med tapas og underholdning.

Foredragsholdere

Anne Lindmo

Anne Lindmo er frilansjournalist og programleder og er hele fem ganger blitt kåret til Norges beste programleder. Hun formidler med stort engasjement og humor. FOLK arrangeres for tredje gang, og Anne er konferansier på tredje året!

Petter A. Stordalen

Petter Stordalen er hotelleier, eiendomsutvikler, investor og kunstsamler. Stordalen eier Strawberry, et konsern med 11 selskaper, blant annet Nordic Choice Hotels med over 16.500 ansatte fra 170 forskjellige land. Han er kåret til årets mest innovative leder og mener at kultur handler om fellesskap: "Kultur handler ikke om å være bedre enn de rundt deg, men om å gjøre de rundt deg bedre".

Bodil Sivertsen

Bodil Sivertsen er rådmann i Sandnes. Sivertsen har vært toppleder i hhv Gjesdal og Sandnes kommune i til sammen 19 år. Hun er en fargerik person og leder den samlede kommunale administrasjon som teller 6.100 hoder. I 2019 var det åpning av nytt rådhus i Sandnes med 375 arbeidsplasser.

Morten William Knudsen

Morten William Knudsen har arbeidet 25 år ved Handelshøyskolen BI og har omfattende erfaring med foredrag og kurs for næringslivet. Knudsen er høyskolelektor ved Institutt for markedsføring. Han har stor erfaring med lederprogrammer der man kombinerer prosesser internt i organisasjonen med relasjonsbygging ut mot kunder.

Andre lignende møter:

28. okt 2020 -