09.jun

Webinar: Grønn omstart - tjen penger!

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
{{price}},- eks. mva.
Kan vi gi økonomien en omstart etter koronakrisen som samtidig legger til rette for grønn vekst? Hør Per Espen Stoknes, Brage Johansen og Ingvild Meland.

Stoknes er blant landets fremste når det gjelder kompetanse om grønn vekst. Han skriver bøker, gir intervjuer og forelesninger for både næringsliv og studenter. Kunnskap om hvordan grønn vekst kan vise  igjen rett på bunnlinjen i bedriften og i tillegg åpne  veien til nye marked, vil bli avgjørende i tiden som kommer.

I tillegg kommer Brage Johansen, leder i ressursgruppen Grønn Vekst, og Ingvild Meland, leder i program komiteen i ONS. De vil fra ulike ståsted stille utfordrende spørsmål og dele noen eksempler på suksesser.

Grønn omstart presentasjonen er et element i Bærekraftskonferansen Pionér som arrangeres i samarbeid med Stavanger Kommune og Sparebanken Vest.  Pionér2020 blir 14 oktober. Sett av dagen allerede nå. Vi håper på en fysisk møteplass når den tid kommer,  og der møter du pionerer som viser vei i markedet.

I mellomtiden kan hver enkelt bedrift gjøre viktige grep i hverdagen som påvirker både egen virksomhet og miljøregnskapet i positiv retning.

For mer informasjon om møtet, vennligst kontakt Inger Tone Ødegård

Påmelding frem til kl. 10.00 møtedagen, og da vil alle deltakerne få tilsendt en link til pålogging av webinar.

Presentasjonene og innspillingen av webinar sendes deltakerne i etterkant.

13.00 Velkommen, Inger Tone Ødegård, Næringsforeningen.

13.02 Grønn omstart - tjen penger, ved Per Espen Stoknes, førstelektor ved BI, forfatter mm.

13.40 Case og aktive Q & A, ved Ingvild Meland, program direktør ONS og Brage Johansen, CEO Heimdall Power og gründer på mange områder.

Foredragsholdere

Andre lignende møter: