09.des

Vinn markedet med kunstig intelligens

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
DIGITALKONFERANSE: Hva er egentlig kunstig intelligens (AI), og hvordan vil det påvirke fremtidens suksessfulle bedrifter økonomisk, effektivt og organisatorisk?

Kunstig intelligens (AI) kan gi oss helt nye verktøy til økt verdiskaping i næringslivet. Det har potensialet til å tilby konkurransefortrinn til selskapet på tvers av bransjer, og åpner opp for mer effektive forretningsmodeller. Kunstig intelligens vil ikke bare gjøre det mulig å løse oppgaver bedre, men også på helt nye måter.

Det er særskilt innen produksjon, energi, havbruk, helseteknologi, mobilitet/transport, detaljhandel, administrative oppgaver, forskyningskjeder og utdanning bedrifter kan vinne markedet ved å ta i bruk den intelligente teknologien, AI.

Bli med på digital konferanse og få forståelse for hvilke forretningsmuligheter som ligger innen kunstig intelligens, og hvorfor du må utvikle evne til å utnytte teknologien. Vi får besøk av seriegrunder, investor og technerd Christian Rokseth fra Aivero, leder for det nystartede, Stavanger AI Lab, ved UiS, Tom Ryen samt Jørgen Holst i boost.ai som vil si noen ord om virtuell Ai fra et økonomisk- og markedsperspektiv.

For mer informasjon ta kontakt med Silje Finnskog Jensen eller Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
Deltakerne får tilsendt lenke til pålogging i forkant av samlingen.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

11.00 Velkommen, ved Silje Finnskog Jensen i Næringsforeningen.

11.05 Hva er egentlig kunstig intelligens? ved Tom Ryen i Universitetet i Stavanger AI Lab.

11.20 Forretningsmuligheter fra et økonomisk- og markedsperspektiv, ved Jøren Holst, VP Sales i boost.ai.

11.40 Spennende muligheter LIVE fra robotlabben, ved Christian Rokseth i Aivero.

12.00 Spørsmål?

12.15 Takk for i dag.