27.sep

Lederskolen I: Slik bygger du en organisasjonskultur som rocker.

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Feil selskap?
{{price}},-
"Welcome to the band"! Slik ønskes nyansatte velkommen til Forgerock i San Fransisco. Adgangskortet til ansatte i Forgerock er utformet som et backstage-pass, og hvert år reiser medarbeiderne på rockefestivaler på teambuilding. 27. september kommer Lasse Andresen til Lederskolen for å dele sin rocka organisasjonskultur.

Han har blitt kalt Norges ukjente IT-stjerne, og har hentet inn hundrevis av investeringsmillioner til sitt selskap Forgerock. Lasse Andresen er Stavanger-mannen som ville bli rocker, men som endte opp med å rocke IT-verdenen med nyskapende AI-teknologi. Forgerock arbeider utelukkende med digital identitet, og har laget en plattform for tilgangskontroll, lagring og administrasjon av identiteter.

Forgerock ble grunnlagt i Oslo i 2010 som et rent programvarehus. Oppstartbedriften har siden etablert seg med virksomhet verden over. Etter hvert ble hovedkvarteret flyttet fra Oslo til San Francisco for å være nærmere markedet, talentene og samarbeidspartnerne.

For spørsmål, ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
>>Ber om at du skriver i kommentarfeltet dersom du har matallergi eller behov for en spesialtilpasset lunsj.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

BI Alumni har egen avtale og bes henvende seg til BI Stavanger ved Hege Hovland.

BI Stavanger flytter høsten 2019 inn i nye og moderne lokaler i Byfjordparken/Dusavikveien 37A. Byfjordparken ligger kun to kilometer fra sentrum med gang- og sykkelvei langs hele strekningen. Det er også gode bussforbindelser. Det er også mulig å følge den blå promenaden langs innseilingen fra sentrum. Her kan du ta beina fatt for en 15-20 minutters gange eller låne med deg en el-bysykkel fra sentrum. Nærmeste ladestasjon for el-bysykkel ved campus er tilgjengelig ved Stavanger Offshore Tekniske Fagskole. Det vil også trolig bli ladestasjon rett ved ny campus.

MELD DEG PÅ ALLE HØSTENS SAMLINGER HER (Påmeldingen er bindene for alle fire samlinger).

Foredragsholdere

Andre lignende møter:

04. sep 2019 -

Anskaffelsesdagen

06. sep 2019 -

AGENDA: Diskrimineringsreglene

13. aug 2019 -

Fra olje- og gassnasjonen til energilandet