25.okt

Lederskolen II: Den moderne leders kokebok

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Feil selskap?
{{price}},-
Verden er i endring og ting går hurtigere, er mer usikker, tvetydig og kompleks. Det er gjort mange studier på at psykologisk trygghet ser ut til å være det viktigste ledere fremover må bruke tiden sin på å skape i organisasjoner og team for å imøtekomme de nye kravene.
Som leder må man samtidig bygge tydelig retning gjennom å skape en meningsdrevet organisasjon. Dette er viktige ting som inngår i "Den moderne leders kokebok" - og som flere nå mener er de viktigste lederferdighetene for fremtiden.

Ingrediens: Bygge en kultur med høy grad av psykologisk trygghet
Ingrediens: Bygge en menings-drevet organisasjon

Foredragsholder: Lars Hæhre.

For spørsmål, ta kontakt med Trude Hembre, Næringsforeningen.
>>Ber om at du skriver i kommentarfeltet dersom du har matallergi eller behov for en spesialtilpasset lunsj.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

BI Alumni har egen avtale og bes henvende seg til BI Stavanger ved Hege Hovland.

MELD DEG PÅ ALLE FIRE SAMLINGER HER (påmeldings- og avmeldingsfrist 24.10.19)

BI Stavanger har flyttet inn i nye og moderne lokaler i Byfjordparken/Dusavikveien 37A. Byfjordparken ligger kun to kilometer fra sentrum med gang- og sykkelvei langs hele strekningen. Det er også gode bussforbindelser. Det er også mulig å følge den blå promenaden langs innseilingen fra sentrum. Her kan du ta beina fatt for en 15-20 minutters gange eller låne med deg en el-bysykkel fra sentrum. Nærmeste ladestasjon for el-bysykkel ved campus er tilgjengelig ved Stavanger Offshore Tekniske Fagskole. Det vil også trolig bli ladestasjon rett ved ny campus.

Foredragsholdere

Andre lignende møter:

04. sep 2019 -

Anskaffelsesdagen

06. sep 2019 -

AGENDA: Diskrimineringsreglene

13. aug 2019 -

Fra olje- og gassnasjonen til energilandet