30.okt

Lederskolen: Forhandlingsteknikk med Gillian Warner-Søderholm

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},-
Hvorfor forhandling og forhandlingsteknikk? Og hvordan kan vi benytte forhandling best mulig i næringslivet?

Forhandlinger skjer i veldig mange sammenhenger. Vi forhandler på jobb med våre arbeidsgivere, arbeidstakere, kolleger, kunder eller leverandører. I det private er vi i forhandlingssituasjoner med venner, barn, ektefeller og familiemedlemmer.
Vi forhandler hver dag, men hvor bevisste er vi på hva som skjer i slike situasjoner? Hvordan kan vi utvikle oss til å bli bedre forhandlere?

Gillian Warner-Søderholm ble tildelt en topp ti-plass i en europeisk doktorgradskonkurranse av EDAMBA (European Doctoral programs Association in Management & Business Administration). Hun ble også nominert i 2012 for en plass på lederstiftelsens topp internasjonale lederkonkurranse i Norge.

Lederskolen er et samarbeid mellom BI og NIS.

BI Alumni har egen avtale. Evt spørsmål, kontakt BI Stavanger ved Bernt Skandsen eller Karianne Middelthon.

For spørsmål om Lederskolen, ta kontakt med Trude Hembre, Næringsforeningen.

>> Vi ber om at du skriver i kommentarfeltet dersom du har matallergi eller behov for en spesialtilpasset lunsj.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

COVID-19

Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og norske myndigheter for å sikre at våre møteplasser er trygge. Vi ber deg derfor sette deg inn i våre krav og rutiner når du skal være deltaker hos oss. KLIKK HER for å sette deg inn i våre smitteverntiltak i forbindelse med covid-19.

09.45 Registrering, lunsj og mingling.

11.00 Velkommen, ved Harald Minge, adm direktør i Næringsforeningen.

11.05 Foredrag, ved Gillian Warner-Søderholm, BI.

13.00 Takk for i dag.

Foredragsholdere

Gillian Warner-Søderholm

Gillian Warner-Søderholm leder Institutt for Kommunikasjon og Kultur ved Handelshøyskolen BI. Hun forsker blant annet på interkulturell kommunikasjon. Se mer her: