22.nov

Lederskolen III: Hvordan vinne forhandlinger

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
{{price}},-
Hva skal til for å bli en god forhandler? Denne gangen på Lederskolen kommer Laura E. Mercer Traavik for å gi oss en innføring i forhandlingsstrategi og taktikker, konfliktløsningsmuligheter og megling.

Laura E. Mercer Traavik er førsteamanuensis ved institutt for ledelse og organisasjon. På Lederskolen bruker hun teori og forskning som vil hjelpe deg å forstå og analysere de kritiske elementene og prosessene i en forhandlingssituasjon.

Du vil lære mer om:

• Forhandling og konfliktløsningsmuligheter.
  • Forhandlingsstrategi og taktikker.
  • Forhandling og megling i arbeidsliv (medarbeidere, kunder og leverandører).

For spørsmål, ta kontakt med Trude Hembre, Næringsforeningen.

>> Vi ber om at du skriver i kommentarfeltet dersom du har matallergi eller behov for en spesialtilpasset lunsj.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

BI Alumni har egen avtale og bes henvende seg til BI Stavanger ved Hege Hovland.

BI Stavanger har flyttet inn i nye og moderne lokaler i Byfjordparken 17. Byfjordparken ligger kun to kilometer fra sentrum med gang- og sykkelvei langs hele strekningen. Det er også gode bussforbindelser. Det er også mulig å følge den blå promenaden langs innseilingen fra sentrum. Her kan du ta beina fatt for en 15-20 minutters gange eller låne med deg en el-bysykkel fra sentrum. Nærmeste ladestasjon for el-bysykkel ved campus er tilgjengelig ved Stavanger Offshore Tekniske Fagskole. Det vil også trolig bli ladestasjon rett ved ny campus.

Lederskolen er vårt beste faglige lederprogram, regionens største tverrfaglige møtested for ledere og mellomledere. Gjennom 10 år, hver måned, har vi fylt huset med rundt 250 deltakere. Programmet er tverrfaglig tema innenfor ledelse. Lederskolen er et samarbeid med BI Stavanger. I 2019 feirer Lederskolen 10 års jubileum.Få tips og råd til hvordan du får innflytelsen du trenger for å påvirke og forhandle.

Foredragsholdere