27.mar

Lederskolen III: Endringsledelse med Helene Loe Colman

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
{{price}},-
Helene Loe Colman mener det er avgjørende at du som en moderne leder er god til å håndtere omstilling, utvikling, nye krav og utfordringer på løpende bånd. Derfor har vi invitert henne til Lederskolen for oss gi oss en skikkelig leksjon i endringsledelse.

Virksomheter i de fleste bransjer og sektorer vil før eller senere stå overfor nye krav. Endret forståelse av virksomhetens situasjon og oppgaver, nye handlingsmønstre, strukturer og systemer vil måtte gjennomsyre organisasjonen om man skal begi seg ut på en ny kurs. Dette setter helt klart nye og endrede krav til lederrollen.

Den grunnleggende idéen som Helene Loe Colman vil snakke mer om, er at det er mer å vinne på å bedre implementeringsevnen i organisasjonen, enn det er å bedre planleggings- og utredningsevnen. Samlingen vektlegger temaer knyttet til omstilling og endringsledelse.

Vel møtt!

For spørsmål, ta kontakt med Trude Hembre, Næringsforeningen.

>> Vi ber om at du skriver i kommentarfeltet dersom du har matallergi eller behov for en spesialtilpasset lunsj.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

BI Alumni har egen avtale og bes henvende seg til BI Stavanger ved Bernt Skandsen.

Foredragsholdere