30.apr

Lederskolen: Hvordan skape en solid merkevarestrategi og sette den ut i praksis?

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},-
Markedsføring i bedriftsmarkedet handler om å skape verdi for kundene. Dette skjer ofte i tett samspill med nettopp, kundene. Hva innebærer dette? Og hvordan skal vi gå fram for å utvikle gode kunderelasjoner? Morten Abrahamsen og Susanne Wærholm tar deg igjennom en smakebit av koblingen mellom suksessfaktorer innen effektiv merkevareledelse og praktiske verktøy i å bygge fremtidens merkevarer.

Noe av det mest vesentlige i arbeidet med merkevareledelse er å vite når det er på tide med en oppdatering, hvor fremtidens marked og interessenter er på vei, og hvordan gå i gang med selve arbeidet.

For spørsmål om Lederskolen, ta kontakt med Trude Hembre, Næringsforeningen.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

Lederskolen er et samarbeid mellom Handelshøyskolen BI og Næringsforeningen.
>> BI Alumni har egen avtale. Evt spørsmål, kontakt BI Stavanger ved Bernt Skandsen eller Karianne Middelthon.

 

Program

11.00 Velkommen, ved Harald Minge, Næringsforeningen.

11.05 Foredrag, ved TBA, Handelshøyskolen BI.

13.00 Takk for i dag.

Foredragsholdere

Andre lignende møter:

26. jan 2021 -

Energiåret 2021

21. jan 2021 -

Hjelp, vi har fått krav om tariffavtale

24. mar 2021 -

Lean Workshop A3

© Næringsforeningen 2019-2021 Sidekart Personvern og vilkår for bruk
Umbraco CMS fra MarkedsPartner