23.sep

Lederskolen: Slik tar du den vanskelige samtalen

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},-
Ide Katrine Birkeland gir deg de rette verktøyene for å bygge gode relasjoner og finne løsninger på de vanskelige samtalene på arbeidsplassen. Når er «det rette tidspunktet» for å ta opp et utfordrende tema med en medarbeider? Slik lykkes du med å bygge tillit samtidig som problemet blir løst!

Hovedtema: Samtaler om for eksempel lave prestasjoner, samarbeidsproblemer eller sykefravær kan være noe som utsettes litt for lenge, eller som tas når tålmodigheten er slutt. Mange ledere kvier seg fordi de er redd for at relasjonen kan bli dårligere eller at tilliten skal bli brutt. Andre ledere tar opp tema, men opplever at det ikke blir noen forbedring samme hvor tydelige de selv mener de er.

Ide Katrine Birkeland vil snakke om balansen mellom tillit og problemløsing, hvorfor det er så vanskelig å få til langvarig forbedring, og hvordan ledere kan adressere utfordrende tema samtidig som man bygger gode relasjoner. Et spennende og viktig tema du kan lære mye om på denne samlingen!

Lederskolen er i sitt 13. år og er et samarbeid mellom Handelshøyskolen BI og Næringsforeningen. Velkommen!

Praktisk info:

>> BI Alumni har egen avtale med rabattkode og det vil bli sendt ut egen invitasjon til denne gruppen. De som har spørsmål om dette kan henvende seg til BI Stavanger ved Bernt Skandsen eller Hege Hovland.

Ved påmelding, oppgi i notatfelt dersom du har matallergier, slik at du får tilpasset lunsj.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

For spørsmål om Lederskolen, ta kontakt med Trude Hembre, Næringsforeningen.

09.45 Registrering, lunsj og mingling.

11.00 Velkommen, ved Harald Minge, Næringsforeningen.

11.05 Foredrag, ved Ide Katrine (Kine) Birkeland, Handelshøyskolen BI.

13.00 Takk for i dag.

Foredragsholdere