24.mar

Lederskolen: Retorikk som tenkemåte for ledere

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},-
Retorikk er grunnlaget for allmenn dannelse, og dermed også et viktig rammeverk på arbeidsplassen. Økt innsikt i retorikken kan gi ledere bedre oversikt over og kontroll i samhandlingssituasjoner med medarbeidere og eksterne aktører.

Hovedtema: Tenkemåten i seg selv har eksistert i flere tusen år, men faget er like aktuelt i dag. Ta del i en bevisstgjøringsprosess i retorikkens hage når Ratna kommer til Lederskolen, og få bedre forståelse av mekanismer som spiller seg ut i en bedrift. Til syvende og sist er nettopp disse helt avgjørende for bedriftens suksess.

Ratna Elisabet Kamsvåg er høyskolelektor II på BI, ved Institutt for kommunikasjon og kultur.

Lederskolen er i sitt 14. år og er et samarbeid mellom Handelshøyskolen BI og Næringsforeningen.

Velkommen!

Praktisk info:

>>BI Alumni har egen avtale med rabattkode og det vil bli sendt ut egen invitasjon til denne gruppen. De som har spørsmål om dette kan henvende seg til BI Stavanger ved Bernt Skandsen eller Hege Hovland.

Ved påmelding, oppgi i notatfelt dersom du har matallergier, slik at du får tilpasset lunsj.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

For spørsmål om Lederskolen, ta kontakt med Trude Hembre, Næringsforeningen.

Program

09.45 Registrering, lunsj og mingling.

11.00 Velkommen, ved Harald Minge, Næringsforeningen.

11.05 Foredrag, ved Ratna Elisabet Kamsvåg, Handelshøyskolen BI.

13.00 Takk for i dag.

Foredragsholdere

Ratna Elisabet Kamsvåg

Ratna Elisabet Kamsvåg er Høyskolelektor II ved Institutt for kommunikasjon og kultur ved Handelshøyskolen BI.

© Næringsforeningen 2019-2023 Sidekart Personvern og vilkår for bruk
Umbraco CMS fra MarkedsPartner