10.nov

Logistikkdagen 2020: STREAMING

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
Logistikkdagen er den største årlige møteplassen i regionen for alle som er opptatt av samferdsel og logistikk. Kom og opplev et variert og hyperaktuelt program!

Utfordringene og mulighetene står i kø: Rogfast, E 39, bymiljøpakke, bussvei, elektrifisering, en global pandemi ...

På årets logistikkfag tar vi som alltid for oss de mest aktuelle spørsmålene innen samferdsel og logistikk.

Her møtes alle deler av bransjen, politikere, offentlige aktører og media.

Du får oppdateringer, vurderinger og hilsninger fra blant andre: Samferdselsminister Knut Arild Hareide, fylkesordfører Marianne Chesak, Statens Vegvesen, Nye Veier, Bane Nor, Avinor, Stavangerregionen Havn, Lyse og Kolumbus.

Frisk debatt blir det også!

OBS! Du har også muligheten til å delta på Logistikkdagen fysisk, på Scandic hotell Forus. Hvis du ønsker dette, KLIKK HER.

Logistikkdagen arrangeres i et samarbeid mellom NHO Logistikk og Transport, Logistikkforeningen, Maritimt Forum og Næringsforeningen.

På Logistikkdagen 2020 møter du blant andre:

Samferdselsminister Knut Arild Hareide (Krf).

Fylkesordfører Marianne Chesak (Ap).

Tor Geir Espedal, Statens Vegvesen.

Arne Sture Johansen, Nye Veier.

Oskar Stenstrøm, Bane Nor.

Anette Sigmundstad, Avinor.

Merete Eik, Stavangerregionen Havn.

Michael Dahle, Kolumbus.

Åsta Vaaland Veen, Stavangerregionen Havn.

Foredragsholdere

Knut Arild Hareide

Knut Arild Hareide (KrF) har vært samferdselsminister siden januar i år. Han har bred politisk erfaring, og har tidligere vært leder i Kristelig Folkeparti, stortingsrepresentant, miljøvernminister og statssekretær i Finansdepartementet.

Marianne Chesak

Marianne Chesak (Ap) har vært fylkesordfører siden høsten 2019. I perioden 2015-2019 var hun varaordfører i fylket. Fylkeskommunen spiller en svært viktig rolle innen samferdsel, og har ansvar for hoveddelen av veinettet, kollektivtransporten og tiltak for å legge til rette for syklende og gående.

Åsta Vaaland Veen

Åsta Vaaland Veen er teknisk sjef i Stavangerregionen Havn. Her har hun ansvar for havnens ambisiøse miljøplan, der tilrettelegging for framtidens energiløsninger er et viktig element. Hun har lang erfaring innen energi og miljø, og har vært sentral i både forarbeidet og gjennomføringen av havnens engasjement i Elnett21.

Mikal Dahle

Mikal Dahle er prosjektleder i Kolumbus, der han har ansvaret for TrAM-prosjektet som blant annet skal levere verdens første fullelektriske hurtigbåt. Mikal er utdannet sivilingeniør i marin biologi fra NTNU.