09.nov

Logistikkdagen 2021

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
Hvilke nye trender ser vi i logistikkbransjen og hvilke konsekvenser vil det få for næringene? Vi tar opp spørsmålene når vi inviterer til den den største og viktigste møteplassen for alle som er opptatt av samferdsel, transport og logistikk.

Hva ser vi av muligheter og utfordringer for transport- og logistikkbransjen, etter pandemien? Klarer vi å omstille oss raskt nok ift endringene? Velkommen på Logistikkdagen og hør om samferdselspolitiske utfordringer nasjonalt og regionalt. Det blir aktuelle innlegg om innovativ sjøtransport og veitransport, nye teknologi og muligheter. Det blir også, som alltid, statusrapporter fra havnene og vei- og baneselskapene med oppdateringer på aktuelle prosjekter.

Dagen byr på gode samtaler, nydelig mat og faglig påfyll av hva som er de nye trendene.

Logistikkdagen 2021 arrangeres i et samarbeid mellom Logistikkforeningen, NHO Logistikk og Transport, Maritimt Forum og Næringsforeningen i Stavanger-regionen. Hovedsponsor for arrangementet er Logi Trans og Stavangerregionen Havn

For mer informasjon vennligst kontakt Silje Finnskog Jensen
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

COVID-19

Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og norske myndigheter for å sikre at våre møteplasser er trygge. Vi ber deg derfor sette deg inn i våre krav og rutiner når du skal være deltaker hos oss. KLIKK HER for å sette deg inn i våre smitteverntiltak i forbindelse med covid-19.

08.15 Registrering og frokost.

09.00 Velkommen, ved TBA.

09.10 Åpning av konferansen, ved Renate Brynhildsen, leder av programkomiteen og leder i Logistikkforeningen.

09.20 Samferdselspolitiske utfordringer nasjonalt, ved TBA.

09.35 Samferdselspolitiske utfordringer regionalt, ved fylkesordfører Marianne Chesak.

09.45 Dialog og spørsmål.

09.55 Statusrapporter luft og sjø, ved Anette Sigmundstad i Avinor, Merete Eik i Stavangerregionen Havn og Thor Thingbø i Sandnes Havn.

10.25 Kort intro av hovedsponsor Logi Trans.

10.30 Pause.

10.50 Statusrapporter vei og bane, ved Oddavar Kaarmo i Statens Vegvesen, Oskar Stenstrøm i Bane Nor.

11.40 Mobilitet og teknologi, ved Mikal Dahle, prosjektleder TrAM si Kolumbus.

12.00 Kort intro av hovedsponsor Stavangerregionen Havn.

12.05 Lunsj.

13.00 Innovativ sjøtransport, ved TBA.

13.20 Transport- og logistikkjeder post corona, ved TBA.

13.40 Post post corona, ved Bjørn Hellvik, divisjonsdirektør for operasjonell utvikling i Nettverk Norge / Posten Norge.

14.00 Q&A.

14.15 Takk for i år.