10.nov

Logistikkdagen 2020

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
Logistikkdagen er den største årlige møteplassen i regionen for alle som er opptatt av samferdsel og logistikk.

Utfordringene og mulighetene står i kø: Rogfast, E 39, bymiljøpakke, bussvei, elektrifisering, en global pandemi...

På årets logistikkdag tar vi som alltid for oss de mest aktuelle spørsmålene innen samferdsel og logistikk.

Her møtes alle deler av bransjen, politikere, offentlige aktører og media.

De siste ti årene har også samferdselsministeren deltatt. I år har vi selvsagt invitert Knut Arild Hareide, med et godt håp om at han vil avlegge Logistikkdagen 2020 et besøk!

Logistikkdagen arrangeres i et samarbeid mellom NHO Logistikk og Transport, Logistikkforeningen, Maritimt Forum og Næringsforeningen

COVID-19

Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og norske myndigheter for å sikre at våre møteplasser er trygge. Vi ber deg derfor sette deg inn i våre krav og rutiner når du skal være deltaker hos oss. KLIKK HER for å sette deg inn i våre smitteverntiltak i forbindelse med covid-19.

Andre lignende møter:

28. okt 2020 -