08.sep

Lyse Elnett: Nyhetene bygg- og anleggsbransjen må få med seg

Arrangementet er fullbooket
Anleggsbidrag, bestillinger, bygging og drift av offentlig belysning og hvordan vi kan kutte kostnader i gjennomføringsfasen av byggeprosjekter. Få med deg når Lyse Elnett kommer for å gi oss siste nytt og oppdatere oss på det alle i bygg- og anleggsbransjen trenger å vite – og ikke minst svare på spørsmål!

Hvordan kan vi med enda bedre samhandling og bedre informasjonsflyt redusere gjennomføringskostnadene i byggeprosjekter? Det er et av temaene når Lyse Elnett besøker oss for å gi oss siste nytt. Vi får også en repetisjon av hvordan bestillinger gjøres riktig og kortversjonen av reglene for anleggsbidrag – og ikke minst en presentasjon av Lyse Lux. Lyse Lux er et nytt selskap i Lyse som har fått ansvar for prosjektering, bygging og drift av offentlig belysning for selskapets eierkommuner. Hvilke endringer og konsekvenser vil dette får for næringslivet i regionen?

Velkommen til et matnyttig frokostmøte!

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

For spørsmål om møtet, kontakt Egil Hollund, Næringsforeningen.

08.00 Registrering, lett frokost og mingling.

08.30 Velkommen, ved Egil Hollund i Næringsforeningen.

08.40 Bestillinger og kortversjonen av anleggsbidrag, ved Roar Johnsen, leder for plan i Lyse Elnett.

09.05 Potensiale for å redusere kostnad i gjennomføringsfasen? ved Lars Andre Kalve, direktør for prosjektstyring i Lyse Elnett.

09.30 Lyse Lux, et nytt selskap i Lyse, ved Loyd Evensen, daglig leder, Lyse Lux.

10.00 Møteslutt.

Foredragsholdere