15.mar

Muligheter: Arbeidsplassen og vekstnæringer

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Regionen trenger nye arbeidsplasser, og mange av stillingene vil komme i energi sektoren. I dagens sending vil det bli fokus på hvilke nye prosjekt som er i støpeskjeen. I tillegg vil NAV presentere hvilke jobber som er tilgjengelige på markedet pr idag, uavhengig av bransje.

Hvis du ønsker å vite mer om hva som skjer både på kort og lengre sikt innen energi sektoren, kan dette bli en nyttig time.   Ulf Rosenberg, tidligere journalist i Stavanger Aftenblad og mange år i energisektoren,  vil presentere muligheter innen energi sektoren, fra vannkraft, hydrogen, havvind og olje & gass.

Noen prosjekt kommer ganske raskt, mens andre vil komme frem i tid.  Viktig å se langt frem med tanke på kompetanse tilpasning.

I tillegg kommer Geir Arne Selvær fra  NAV og presenterer hvilke jobber som er ledige pr idag, uavhengig av bransje.

Påmelding/innlogging:

Link for å delta i arrangementet, klikk her:  Arbeidsplassen og vekstnæringer. Sendingene sendes i TEAMS event, og du kan logge deg på fra hvilken som helst plattform (PC, iPad, telefon)

Du trenger ikke å melde deg på i forkant, kun trykke rett i linken hvis du vil delta uten å oppgi e-post, eller du kan se innspillingen i etterkant via FB siden MULIGHETER.

Hvis du registrerer deg med e-post, så krysser du av i boksen "Jeg godtar at Næringsforeningen lagrer opplysninger om meg og bestillingen", og MELD PÅ (GDPR regelverket).  Avkryssingen betyr at du får informasjon via e-post før møtet med link til pålogging, og en e-post med link til presentasjonene i etterkant. Du godkjenner kun for et møte ad gangen.

For mer informasjon, vennligst kontakt Øystein Dahl Andersen.

Program

13.00 Velkommen ved, Øystein Dahl Andersen, Næringsforeningen i Stavanger-regionen

13.03 Energisektoren, muligheter nå og litt frem, ved Ulf Rosenberg, Energirådgiver, Næringsforeningen.

13.25 Arbeidsplassen.no, NAV presenterer ledige jobber i Rogaland ved, Geir Arne Selvær, NAV Marked

14.00 Spørsmål og svar

14.15 Slutt