25.nov

Treffpunkt Dalane: Offentlige anskaffelser i praksis

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
Business handler om å vinne kontrakter, og gi en best mulig leveranse for både innkjøper og leverandør. I dette møtet vil vi fokusere på de grunnleggende forhold innen offentlige anskaffelser, og hva som er siste nytt i anskaffelsesregelverket.

Næringsforeningen inviterer til et fagmøte for offentlige anskaffelser.   Grunnleggende informasjon om fremgangsmåte, mulig kommunikasjon med innkjøperne, innovative anskaffelser og hva som er nytt i anskaffelsesregelverket 2020.  Møtet er rettet mot leverandører som selger varer og tjenester til det offentlige.

For mer informasjon, vennligst kontakt Aud Torunn Tronerud, Næringsforeningen.
>> Dersom avmelding ikke er gjort innen en uke før arrangementstart vil faktura bli sendt.

COVID-19: Poinér 2020 gjennomføres i tråd de generelle smittevernrådene. Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og norske myndigheter for å sikre at våre møteplasser er trygge. Vi ber deg derfor sette deg inn i våre krav og rutiner når du skal være deltaker hos oss. KLIKK HER for å sette deg inn i våre smitteverntiltak i forbindelse med covid-19.

08.00 Registrering og frokost.

08.30 Velkommen ved Næringsforeningen, ved Aud Torunn Tronerud.

08.40 Offentlige anskaffelser, fra anbudet lyses ut til avgjørelsen tas, samt innovative anskaffelser som drivkraft, ved Stig Bang-Andersen, Seniorrådgiver, Nasjonalt program for leverandørutvikling, NHO

09.40 Pause.

10.00 Nye anskaffelsesprosjekt og ny anskaffelsesstrategi, ved Karianne Mæle Thuestad, Innkjøpsleder, Rogaland Fylkeskommune

10.30 Hvordan vinne anbudskonkurranser, og leve med resultatet etterpå? Sett ut fra et juridisk ståsted, ved Arne Oftedal, Partner/Advokat Advokatfirmaet Simonsen Vogt Wiik.

11.10 Q & A.

11.15 Slutt.