04.nov

7 steg for å lykkes med ekstern- og internkommunikasjon

Påmeldingsfristen er utløpt
Å gjøre seg forstått er en krevende øvelse. Kanskje blir det for mye informasjon? For lite? For komplisert? Hvorfor blir ikke mottakerne dine like engasjert som deg?

I dette foredraget vil Anja Marie Falch dele Zoarings syv steg for å lykkes med ekstern- og internkommunikasjon ved bruk av forenkling og film. Du får konkret og nyttig informasjon om hvordan du kan kan bli bedre i din kommunikasjon, og ikke minst, engasjere dine mottakere.

Zoarings arbeidsmetode og filosofi har gjort selskapet i stand til å jobbe med noen av landets største og mest innflytelsesrike selskaper, som Equinor, DNB, Aker BP, Jotun, REMA 1000 og NRK, og lokale aktører som Lyse, Stavanger kommune og UiS. De syv stegene har de utarbeidet basert på innsikt og erfaringer fra over 700 individuelle prosjekter for over 350 kunder.

For mer informasjon ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
>> Avmelding må gjøres innen 48 timer før møtestart.

>> Det skal være trygt å besøke oss! Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og norske myndigheter for å sikre at våre møteplasser er trygge. Alle deltakere skal framvise gyldig koronasertifikat/negativ test. Vi ber deg sette deg inn i våre krav og rutiner HER, før du kommer.

11:00 Registrering og enkel lunsj

11:30 Velkommen, ved Næringsforeningen