17.nov

Salg for selgere: Salg i en ny digital hverdag

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
Flere bedrifter er nå bekymret for tynne ordrebøker. Kundene beveger seg i digitale kanaler før de går i dialog med selger. Selgere kan ikke reise og møte kunder som før. Situasjonen krever nye kanaler og arbeidsformer for å treffe kundene.

I samarbeid med Leadify inviterer vi til en digital formiddag med fokus på konkret metodikk og verktøy som du kan tilpasse til din bedrift sitt produkt og tjeneste. Hvordan komme oftere til bordet hos kundene til riktig tid, og følge opp salget i en ny digital hverdag?

Program:

• B2B-kundenes digitale kjøpsreise i 2020: Tre ubehagelige sannheter om kundene som selger må takle
  • Tre gode nyheter for selgere som vil vinne i 2021: Konkrete løsninger og verktøy for selgere

Du får blant annet innsikt i hvordan du som selger kan fange kundens interesse for dine produkter og tjenester så tidlig som mulig, ved hjelp av inbound markedsføring. Du får vite hvordan du kan bruke ny teknologi til å komme i salgsposisjon til riktig tid. Med nye verktøy kan du snu digitalisering og Covid-19 til en mulighet for å møte og følge opp nye og eksisterende kunder enda mer effektivt enn før.

Møtet er lagt opp som et webinar, nettopp for å kunne trene i den situasjonen mange befinner seg i sitt daglige arbeid. Deltakerne vil kunne stille spørsmål til innlederne underveis.

For mer informasjon, vennligst kontakt Inger Tone Ødegård.

08.30 Velkommen ved Næringsforeningen, ved Inger Tone Ødegård.

08.35 Tre ubehagelige sannheter som kundene må takle, og tre gode nyheter for selgere som vil vinne i 2021. Konkrete løsninger og verktøy for selgere, ved Charlotte Kleming og Øyvind Jacobsen, Leadify.

09.55 Q & A.

10.00 Slutt.