25.aug

Sommertreff på Bakernes Paradis

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
Velkommen til årets sommertreff i Sandnes. På helelektriske Rygerelektra drar vi inn til vakre Bakernes Paradis på Lauvik. Det blir gjensynsglede, nydelig mat, musikk av Olav Larsen, og ikke minst aktuelle foredrag om muligheter og nye næringer i Sandnes.

Vi inviterer næringslivet til sensommertreff på vakre Bakernes Paradis. Sommertreffet starter på sjøen inn til Lauvik hvor vi byr på gode samtaler. Det blir gjensynsglede, lave skuldre, musikk, faglig påfyll, og ikke minst nydelig mat av lokale råvarer som gjenspeiler stedet og historien. Kronen Gård står for maten og serveringen.

Denne sensommerkvelden får vi besøk at Helge Kjellevold i Lysefjorden Utvikling. Han vil snakke om Flørlivisjonen og Lysefjorden som et ledende reisemålet i Norge når det gjelder kombinasjonen av teknologi, bærekraft og opplevelser. I tillegg kommer Kristin Skofteland i Beyonder for å snakke om de nye energinæringene, og hvordan de nye mulighetene vil påvirke fremtiden i regionen.

Utover kvelden vil Olav Larsen gi oss fantastisk musikk. Olav har noe utemmet og uperfekt over seg som tidvis kan minne om det grove, røffe i vokalen til en ung Tom Waits eller Van Morrison. Olav fikk terningkast 5 av Aftenbladet da han slapp albumet Stream of cousciousness i april i år; "Olav Larsen er nesten spektakulært umoderne - og nesten spektakulært god".

Du får mulighet for å kjøpe drikke i baren, hele kvelden, også på Rygerelektra som tar oss frem og tilbake. Rygerelektra er Rødne sin helelektriske katamaran.

Velkommen til sensommertreff på Bakernes Paradis!
Arrangementet er et samarbeid med Sandnes Sparebank.

For mer informasjon vennligst kontakt Silje Finnskog Jensen
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

COVID-19

Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og norske myndigheter for å sikre at våre møteplasser er trygge. Vi ber deg derfor sette deg inn i våre krav og rutiner når du skal være deltaker hos oss. KLIKK HER for å sette deg inn i våre smitteverntiltak i forbindelse med covid-19.

18.00 Avgang fra Sandnes havn, på Rødne sin Rygerelektra.

19.00 Ankomst Bakernes Paradis.

19.15 Velkommen, ved Silje Finnskog Jensen i Næringsforeningen og Dag Halvorsen i Sig.Halvorsen & leder av ressursgruppen for Sandnes.

19.25 Flørlivisjonen og utviklingen av reiselivsnæringen i og rundt Lysefjorden, ved Helge Kjellevold i Lysefjorden Utvikling.

19.40 De nye energinæringene i regionen. Hva er mulighetene og hva betyr det for oss? ved Kristin Skofteland i Beyonder.

19.55 Matfatet serveres.

20.45 Nedstrippet og personlig sang og musikk, ved Olav Larsen.

20.55 Kaffe, noe søtt og god drøs.

21.45 Hjemreise med Rødne sin Rygerelektra.

Mellom 22.30 - 22.45 Ankomst Sandnes havn.

Foredragsholdere

Andre lignende møter: