16.mar

Sosialt entreprenørskap med Silje Veen

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Silje Veen har siden 2013 satset på sosialt entreprenørskap. I dette møtet forteller hun om sine erfaringer og utfordringer.

Sosialt entreprenørskap handler om å utvikle og ta i bruk nye løsninger på sosiale og samfunnsmessige problemer. For å få flere i arbeid og aktivitet, ønsker trenger vi et mangfold av leverandører og fagmiljøer.

TD Veen er opptatt av en bærekraftig samfunnsutvikling. VTD Veen investerer i selskap og løsninger som er gode for både eierne og resten av samfunnet. Silje snakker om sine ambisjoner og ønsker for framtiden. I 2014 etablerte TD Veen den store satsing på sosialt entreprenørskap: Samfunnssentralen.

08.00 Frokost

08.30 Velkommen ved Næringsforeningen

08.35 Skaperkraft og investering i de aller beste menneskene, Silje Veen, TD Veen

09.00 Fra utenforskap til mestring,Tori Aadnesen, Ville Veier

Ville Veier er et helhetlig arbeidsrettet tiltak. Ville Veier er et tilbud til unge mennesker som har vært utenfor ordinært arbeidsliv eller utdanning over lengre tid. Gjennom helsefremmende arbeid med kreative uttrykksformer som metode, tilbyr Ville Veier en arena for mestring, personlig vekst og ny læring.

09.15 Q&A

09.30 Slutt