17.sep

Styreskolen 2019: Dilemmatrening

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Feil selskap?
{{price}},-
Professor Rune Todnem By redefinerer ledelse med det formål å videreutvikle vår forståelse for og utvikling av denne essensielle kapasiteten. Velkommen til Styreskolen med fokus på dilemmatrening.

Mye har blitt sagt og ment om ledelse, men vi vet fremdeles veldig lite om hvordan vi kan utvikle og forbedre vår ledelsekapasitet. Dette er fordi vi har en tendens til å fokusere på individuelle ledere på bekostning av selve aktiviteten ledelse. Mange ledere utfører ikke ledelse, og mange som utfører ledelse anser seg ikke nødvendigvis som ledere. Professor Rune Todnem By tar denne gangen for seg dilemmatrening på Styreskolen.

Styreskolen er en kompetanse serie i regi av Handelshøgskolen UiS og Næringsforeningen. Styreskolen er en faglig møteplass for alle som har interesse av og bruk for at et styre arbeider og fungerer optimalt, tar kloke beslutninger og unngår feller som et styre absolutt ikke bør gå i.

Styreskolen er satt sammen av faglig uavhengige moduler som hver tar for seg aktuelle tema som formidler det akademiske med det praktisk relevante i en helhetlig sammenheng.

For mer informasjon, vennligst kontakt Inger Tone Ødegård.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

08.30 Registrering og kaffe.

08.45 Velkommen ved Handelshøgskolen UiS og Næringsforeningen.

08.50 Dilemmatrening: et fokus på ledelse, ved professor Rune Todnem By, Handelshøgskolen UiS.

10.45 Q & A.

11.15 Lunsj og erfaringsutveksling.

11.30 SLUTT.

Foredragsholdere

Andre lignende møter:

04. sep 2019 -

Anskaffelsesdagen

06. sep 2019 -

AGENDA: Diskrimineringsreglene

13. aug 2019 -

Fra olje- og gassnasjonen til energilandet