03.sep

Treffpunkt Dalane: Offentlig anskaffelse

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
{{price}},-
Når du skal velge verktøy er det viktig å velge riktig. Vi inviterer til et nyttig Treffpunkt Dalane om dette. Her vil vi sammen se på hvordan vi kan utvikle en god praksis innen offentlig anskaffelse. Dialog mellom innkjøper og leverandør gir alltid det beste resultatet og du vil få «beste praksis» eksempler presentert denne dagen.

Næringsforeningen inviterer, i samarbeid med Eigersund kommune, til en samling om  offentlige anskaffelser med presentasjoner av nyheter innen regelverket, samarbeid og ikke minst hvordan innkjøperne kan anvende regelverket i praksis.

Beste praksis baserer seg på Bygg21s rapporter og veiledere med råd og anbefalinger som vil hjelpe deg til å planlegge og gjennomføre enda mer effektive byggeprosesser.

Det blir fokus på hvordan en kan effektivisere gjennom digitale verktøy og få utvikling på både byggeprosjekter og eiendomsforvaltning.

Eigersund kommune inviterer til felles vekst og utvikling gjennom den nye kommuneplanen. Hvilke muligheter gir partnerskap/OPS og hvordan kan vi sammen skape den ønskede by-transformasjonen?

Har du spørsmål til møtet, kontakt Aud Torunn Tronerud i Næringsforeningen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

11.30 registrering og lunsj

12.00 Velkommen, ved ordfører Odd Stangeland.

12.10 Gode offentlige anskaffelser, "Beste praksis", ved Direktør Sverre Tiltnes, direktoratet for byggekvalitet DIBK.

13.10 Pause.

13.20 Hvordan bidra til å effektivisere offentlig forvaltning gjennom digitale verktøy, ved administrerende direktør Rune Aale-Hansen og rådgiver Elisabeth Leikanger , Norsk kommunalteknisk Forening, NKF.

14.00 Pause

14.10 Paneldebatt. Erfaringer fra samarbeid med lokalt næringsliv ved flere aktører, privat og offentlig.

14.50 Oppsummering, ved Næringsforeningen.

15.00 Takk for i dag.

Foredragsholdere

Sverre Tiltnes

Sverre Tiltnes, dir. ved direktoratet for byggekvalitet, DIBK.

Elisabeth Leikanger

Elisabeth Leikanger, rådgiver og daglig leder NKF.

Rune Aale-Hansen

Rune Aale-Hansen, adm. dir. NKF bygg og eiendom.

Andre lignende møter:

16. sep 2020 -