17.mar

Lær av vinnerbedrifter på Jæren!

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
DIGITALKONFERANSE: Hvordan omstille seg til et nytt marked? For å være konkurransedyktig fremover må vi gripe de nye mulighetene. Kom på digitalkonferanse om Jæren, og lær av de beste til å vinne nye markeder.

Covid-19 og endringstakten i samfunnet har gitt utfordringer og lite arbeid til flere bedrifter i regionen. Det er likevel flere spennende Jærbedrifter som har vridd seg inn på nye markeder, med stor suksess. Hvordan har de fått det til? Hvilke tiltak har de tatt i bruk for å sikre arbeidsplasser og vekst? Er det slik at flere bedrifter må omstille seg for å overleve de neste årene?

Delta og lær av Steinar Gulaker i Haugstad Møbel, som har rustet seg til å møte fremtidige utfordringer og endringer gjennom banebrytende forskning, og mer sirkulær økonomi. Steinar Gulaker vil omstille og digitalisere industrien for å øke omsetning per ansatt, og seksdoble produksjonen i selskapet innen fem år.

Du får også høre hvorfor og hvordan FuelBox har skapt økonomiske gevinster gjennom digital transformasjon, samt hvorfor Herde Industrier slo sammen fire selskaper for å sikre høyere norsk kvalitet og norsk produksjon.

Vi siterer Churchill "Never let a good crisis go to waste" når vi inviterer til digitalkonferanse med fokus på å overleve og posisjonere seg mot fremtiden.

Digitalkonferansen gjennomføres sammen med Næringsforeningens ressursgruppen Jæren, og er et samarbeid med Sparebanken Vest

For mer informasjon vennligst kontakt Silje Finnskog Jensen. Deltakerne får tilsendt lenke til pålogging, samme dag i forkant av samlingen.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

13.00 Velkommen, ved Silje Finnskog Jensen i Næringsforeningen.

13.05 Innovasjon, forsking og sirkulærøkonomiske gevinster hos tradisjonsrik produsent, ved Steinar Gulaker i Haugstad Møbel.

13.25 Å tenke utenfor boksen for å ta verdensmarkedet, ved Berte Lende Røed i FuelBox.

13.45 Gevinsten i å slå sammen fire selskaper, ved Linda Larsen i Herde Industrier.

14.05 Q&A.

14.15 Takk for i dag.