05.nov

Treffpunkt Sandnes: Ka nå City?

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
Hva må til for å lykkes med sentrumsutvikling under og etter omstillingen pga covid-19? Hvilken påvirkning har vårt nye handlemønster på detaljhandelen? Kan vi forutse hvilke butikker som kommer til å overleve?

Alt forandret seg over natten 12.mars 2020. Alt kunnskap vi hadde for å lykkes i Sandnes sentrum, ble plutselig ubetydelig. De siste månedene har vi endret våre handlemønster og forventninger til sentrum. Har vi forutsetninger for å si hvilke endringer som blir varige, og kan vi forutse hvilken funksjon vil byen ha fremover? Vi tar pulsen på situasjonen og stiller oss spørsmålet om utviklingen vi nå opplever en krise eller en sårt tiltrengt reset av et overetablert marked? Hvordan må vi i Sandnes omstille oss for å være konkurransedyktige, og hvordan kan vi stå sterkere sammen som en felles arena for sentrumsutvikling?

Kom på frokostmøte og få analyser, fakta og kloke ord om hva som må til for å lykkes i sentrum, og hvordan covid-19 påvirker kultur og næringsutvikling i Sandnes. Vi får besøk av vår kommunaldirektør Søren Jensen, forretningsutvikler og tidligere Kvadrat-sjef Bent O. Hansen, samt eksperten på destinasjonshandel og konseptutvikling Asgeir Sand.

COVID-19

Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og norske myndigheter for å sikre at våre møteplasser er trygge. Vi ber deg derfor sette deg inn i våre krav og rutiner når du skal være deltaker hos oss. KLIKK HER for å sette deg inn i våre smitteverntiltak i forbindelse med covid-19.

08.00 Registrering, kaffe og frokost.

08.30 Velkommen, ved Dag Halvorsen og Edle Torkelsen i ressursgruppen for Sandnes.

08.45 Hvordan covid-19 påvirker kultur og næringsliv i Sandnes by, ved Søren Jensen, kommunaldirektør for kultur og næring i Sandnes kommune.

09.05 TBA, ved Bent O. Hansen, forretningsutvikler i Ryfylke Næringshage.

09.25 Game REset Match, ved Asgeir Sand, prosjektleder i Stavanger sentrum.

09.45 Q&A

10.00 Takk for i dag.