13.apr

Treffpunkt Sola: Destinasjon Sola

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},-
Hvilke muligheter finnes av opplevelser og reiseliv i Sola, og hvordan kan vi jobbe bedre sammen for å tiltrekke oss flere lokale, nasjonale og internasjonale turister?

I 2020 hadde Sola kommune 1423 ansatte i reiseliv, som genererte 43,4 millioner kroner i skatteinntekter til kommuen. For å sikre at disse menneskene fremdeles har en jobb å gå til etter covid-19 må vi sørge for at Sola og regionen er en attraktiv reiselivsdestinasjon som tiltrekker seg flere enn bare bedriftsreisende. Hvordan kan vi jobbe sammen for å sikre mer turisme til Sola og regionen? Og hvilke skjulte skatter finnes her?

Kom på treffpunkt og møte vår egen lufthavndirektør, Anette Sigmundstad, reiselivsdirektør Elisabeth Saupstad, hotelldirektørene Cornelius Middelthon og Michael Holm med flere.

Treffpunktet arrangeres i samarbeid med FLYT.

For mer informasjon vennligst kontakt Silje Finnskog Jensen
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

COVID-19

Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og norske myndigheter for å sikre at våre møteplasser er trygge. Vi ber deg derfor sette deg inn i våre krav og rutiner når du skal være deltaker hos oss. KLIKK HER for å sette deg inn i våre smitteverntiltak i forbindelse med covid-19.

18.00 Registrering og kaffe.

18.30 Velkommen, ved Yngve Sørland, leder for ressursgruppen Sola og Silje F. Jensen i Næringsforeningen.

18.35 Historien om Sola Strand Hotel, ved Cornelius Middelthon.

18.45 Hvordan løfte våre grenseløse region, og hvilke skatter finnes i kommunen? ved Elisabeth Saupstad, reiselivsdirektør i Region Stavanger.

19.05 TBA

19.15 Pause, med enkel småmat.

19.45 Hvordan jobber Avinor med å få flere tilreisende? ved Anette Sigmundstad, lufthavndirektør Sola i Avinor.

20.05 Opplevelsene tiltrekker turister! Hvordan fremme opplevelsene? ved Michael Holm, direktør ved Clarion Hotel Air.

20.25 Spørsmål?

20.45 Takk for i dag. God tur hjem.

Foredragsholdere

Cornelius Middelthon

Cornelius er administrerende direktør på Sola Strand Hotel, som ligger idyllisk til ved sanddynene på Solastranden. Hotellet er et stolt medlem av De Historiske Hotel & Spisesteder. Før Cornelius kom til Sola Strand Hotel, bygget han opp en solid ledererfaring fra reiselivet og konferanse for bla.a Stavanger Forum, Stavanger2008 og Rexidor Hotel Group.

Andre lignende møter:

26. jan 2021 -

Energiåret 2021

21. jan 2021 -

Hjelp, vi har fått krav om tariffavtale

24. mar 2021 -

Lean Workshop A3