10.jun

Sommertreff i Sola: Attraktiv destinasjon

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
Velkommen til nye Sola Strand Hotel i sommerlige omgivelser, når vi samles for å høre hvordan vi kan jobbe bedre sammen for å tiltrekke oss flere lokale, nasjonale og internasjonale turister?

Vi inviterer næringslivet til sommertreff i vakre omgivelser på nyoppussede Sola Strand Hotel. Det blir enkel sommerlig mat, mulighet for nettverksbygging i trygge omgivelser, og høyst aktuelle foredrag om å jobbe for Sola som attraktiv destinasjon. For å sikre at Sola og regionen er en attraktiv reiselivsdestinasjon som tiltrekker seg flere turister og forretningsreisende, må vi starte nå. Hvordan kan vi jobbe sammen for å sikre mer turisme og konferanser til Sola og regionen? Og hvilke skjulte skatter finnes her?

Kom på sommertreff og møte vår egen lufthavndirektør Anette Sigmundstad, reiselivsdirektør Elisabeth Saupstad og Sola Strand Hotel sin nye direktør Michael Holm. Det blir sommerkveld med gjensynsglede, lave skuldre, latter og faglig innhold.

Sommertreffet arrangeres i samarbeid med FLYT.

For mer informasjon vennligst kontakt Silje Finnskog Jensen
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

COVID-19

Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og norske myndigheter for å sikre at våre møteplasser er trygge. Vi ber deg derfor sette deg inn i våre krav og rutiner når du skal være deltaker hos oss. KLIKK HER for å sette deg inn i våre smitteverntiltak i forbindelse med covid-19.

18.00 Registrering og kaffe.

18.30 Velkommen, ved Yngve Sørland, leder for ressursgruppen Sola og Silje F. Jensen i Næringsforeningen.

18.35 Historien om Sola Strand Hotel, ved Michael Holm, ny direktør ved Sola Strand Hotel.

18.45 Hvordan løfte våre grenseløse region, og hvilke skatter finnes i kommunen? ved Elisabeth Saupstad, reiselivsdirektør i Region Stavanger.

19.10 Pause, med enkel småmat.

19.50 Hvordan jobber Avinor med å få flere tilreisende? ved Anette Sigmundstad, lufthavndirektør Sola i Avinor.

20.10 Opplevelsene tiltrekker turister! Hvordan fremme opplevelsene? ved Michael Holm, ny direktør ved Sola Strand Hotel.

20.30 Spørsmål og diskusjoner.

20.45 Takk for faglig deltakelse. Muligheter for videre nettverksbygging.

Foredragsholdere

Andre lignende møter: