29.okt

Treffpunkt Stavanger: Hvorfor er sentrum viktig?

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
{{price}},- eks. mva.
Hva betyr sentrumsutvikling for attraktivitet i regionen? Og hvordan kan vi samarbeide bedre for å styrke byens attraktivitet som næringsadresse?

Et levende Stavanger sentrum er en viktig målsetning for kommunen. For å få til det kreves samarbeid og kunnskap om hva som påvirker muligheten til å utvikle attraktive, livlige og konkurransedyktige sentrum. Nå stiller vi spørsmål rundt hva konsekvensene kan bli dersom sentrum mister sin attraktivitet og gode møteplasser.

Hvordan kan Stavanger kommune, gårdeierne og virksomheter i sentrum jobbe bedre sammen for å gjøre sentrum attraktivt for handelen og våre kunder? Har næringsadressene i sentrum noe å si for vekst i handelen? Og hva er sammenhengen mellom handel, tilgjengelighet, næringsadresser og bymiljø?

På dette møtet treffer du Knut Vareide, seniorforsker ved Telemarksforskning, som tar oss gjennom svaret på spørsmålet om hva som gjør at noen byer vokser. Vår egen sentrumssjef Kristin Gustavsen vil fortelle oss om hvordan aktørene i byen kan jobbere tettere sammen.

Mer informasjon kommer.

Arrangementet er en del av serien Treffpunkt Stavanger. Treffpunkt Stavanger er et samarbeid med Stavanger kommune.

For mer informasjon vennligst kontakt Silje Finnskog Jensen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

Foredragsholdere