16.sep

Tungenesmøtet 2020

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
{{price}},- eks. mva.
Velkommen til det tradisjonsrike Tungenesmøte, hvor vi tar pulsen på utsikter og muligheter nord for Stavanger. Det blir sensommerstemning i vakre omgivelser på Vistestranden, hvor du får treffe bla.a Trygve Slagsvold Vedum.

Nord for regionens hovedstad skapes arbeidsplasser og nye muligheter for utvikling og vekst. Men hvilke konsekvenser har årets krisesituasjon hatt for utviklingen, og hvordan kan vi ta utbytte av de mulighetene som ligger foran oss? Og hva er egentlig status på det største samferdselsprosjektet i regionen, Rogfast?

Leder for Senterpartiet og stortingsrepresentant, Trygve Slagsvold Vedum, kommer for å si noen ord om landbrukspolitikken. Sjefsøkonom i SR-bank Kyrre Knutsen tar oss gjennom konjunkturbarometret med gode analyser, humor og entusiasme. Denne gangen tar han også med kassegitaren og munnspillet sitt, for å løfte taket og sette stemningen. Ordfører Jarle Bø og rådmann Magne Fjell gir oss fakta på bordet. Det samme gjør prosjektleder for Rogfast, Gunnar Eiterjord samt Anette Sigmundstad som ble lufthavndirektør i Avinor et lite år før det store kriseåret 2020 med brann og lammelse av flytrafikken. Sist men ikke minst blir det også et lite, men vakkert, musikalsk innslag.

Velkommen til det tradisjonsrike Tungenesmøtet, for alle som er interessert i næringsliv og næringsutvikling i og rundt Randaberg.

Pga Covid-19 og smittevernhensyn er Tungenesmøtet flyttet til teltet på Viste. På Viste får vi nyte lave skuldre, deilig grillmat fra det lokale matfatet, faglig innhold og topp underholdning, i vakre omgivelser omgitt av havet og naturen.

For mer informasjon vennligst kontakt Silje Finnskog Jensen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

Foredragsholdere