10.jun

Webinar: Økonomiske utsikter i Sandnes

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
{{price}},- eks. mva.
Hvordan rammes økonomien i Sandnes av covid-19 og oljeprisfallet? Og hva betyr krisen for lommeboka til de lokale bedriftene? Delta på webinaret i møteserien "Treffpunkt Sandnes", og få svar på hvilke forventninger kommunen og Sandnes Sparebank har til den økonomiske situasjonen i tiden fremover.

Koronapandemien og oljeprisfallet medfører økonomiske kostnader for kommuneøkonomien og gir usikkerhet for både innbyggere og bedrifter. Det spås at utsiktene for kommunens økonomi er svake. Hva betyr dette for deg som næringsdrivende, medarbeider eller innbygger?

Rådmann Bodil Sivertsen deltar på webinaret for å si noe om det økonomiske koronatapet, og kommunens prioriteringer fremover. Toppledelsen i Sandnes Sparebank kommer også, for å si noe om de økonomiske utsiktene og hvordan små og mellomstore bedrifter kan takle oljeprisfallet. Du vil høre tanker og analyser fra administrerende direktør Trine Karin Stangeland og CFO Tomas Nordbø Middelthon.

Webinaret arrangeres som en del av serien Treffpunkt Sandnes, som er et samarbeid med Sandnes Sparebank

Webinaret kan ses fra der du er. Deltakere vil motta en lenke på e-post et par timer før møtestart.

For mer informasjon vennligst kontakt Silje Finnskog Jensen.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

Foredragsholdere

Andre lignende møter: