U37

Ressursgruppen U37 har som mål å synliggjøre unge og deres kompetanse til næringslivet i regionen.

Ressursgruppen U37 skal være et attraktivt knutepunkt for aktive samfunns- og næringslivsinteresserte personer under 37 år.

U37 skal bidra til at unge får en sterk stemme i regionalt næringsliv og at regionen tilrettelegger for fremtidens generasjoner, ved å:

• Synliggjøre utfordringene unge voksne har i næringslivet og utfordringene næringslivet har ovenfor unge voksne.
  • Være de unges talerstol og kommunisere hva som bør gjøres for å skape en mer attraktiv region.
  • Bidra til at unge ledere kan påvirke.
  • Synliggjøre bredden og mulighetene i regionen.
  • Bygge tettere bånd med akademia.

U37 Styrekandidatene
Styrekandidatene skal bidra til at flere unge blir aktuelle for profesjonelle styreverv. Styrekandidatene ble satt i gang høsten 2017 og er vårt bidrag til å gjøre noe med alderssammensetningen i regionens styrer. Gjennom Styrekandidatene gir vi unge en mulighet til å ta del i styrearbeidet i en bedrift gjennom et år.  Det vil være mulig å søke seg til Styrekandidatene fra høsten 2021. For spørsmål ta kontakt med Kristina Renberg eller Espen Hanstad

U37 Scale-UP
Forretningsnettverk for U37ere i vekstbedrifter. For spørsmål ta kontakt med Pia Warland.

U37 Dalane
U37 Dalane er en underavdeling av ressursgruppen Dalane og ressursgruppen U37.  U37 Dalane skal være et attraktivt knutepunkt for aktive samfunns-og næringslivs interesserte personer under 37år i Dalane-regionen. U37 Dalane ønsker å styrke en ny generasjon for å gå inn i lederstillinger og ta viktige verv i næringslivet. U37 Dalane vil jobbe for å synliggjøre unges kompetanse og mulighetene som finnes, samt bidra til å styrke samarbeid mellom bransjer og bedrifter for å styrke Dalane-regionen. Kontakt Arvid Salvesen Røyneberg475 15 151 dersom du er interessert i å vite mer.

Medlemmer:
Espen Svendsen, Utopia (leder)
Kristina Renberg, SOLVE
Espen Hanstad, Arntzen de Besche