U37

Ressursgruppen U37 har som mål å synliggjøre unge og deres kompetanse til næringslivet i regionen.

Ressursgruppen U37 skal være et attraktivt knutepunkt for aktive samfunns- og næringslivsinteresserte personer under 37 år. U37 skal gjennom sine aktiviteter bidra til å skape nye muligheter for unge og være en døråpner til regionens næringsliv.

Gjennom etablerte og relevante kompetansenettverk bygger vi broer og åpner dører mellom ung kompetanse og til etablert næringsliv. Ressursgruppen er en stolt heiagjeng til unge i regionen.

U37 Styrekandidatene
Styrekandidatene skal bidra til at flere unge blir aktuelle for profesjonelle styreverv. Styrekandidatene ble satt i gang høsten 2017 og er vårt bidrag til å gjøre noe med alderssammensetningen i regionens styrer. Gjennom Styrekandidatene gir vi unge en mulighet til å ta del i styrearbeidet i en bedrift gjennom et år. Ta kontakt med Christian Friestad for mer informasjon.

U37 Ledernettverk
U37 sitt eget nettverk for unge ledere. Her kan unge ledere møtes, utveksle erfaringer og diskutere tema innenfor ledelse. Programmet går over et år med to-tre samlinger per semester. Er du interessert i å vite mer? Send e-post til Christer Olsnes  eller Lise Pedersen

U37 Tech
Nettverk for personer som jobber aktivt med digitalisering. Gruppen har som mål å synliggjøre tech miljøet i Stavanger-regionen.

U37 Scale-UP
Forretningsnettverk for personer og ansette i vekstbedrifter.

U37 International
Stavanger-regionen som en attraktiv region for unge internasjonale arbeidstakere!

Disse nettverkene skal gi deltakerne faglig påfyll, erfaringsutveksling, tilgang til Næringsforeningen sine aktiviteter og et bredere nettverk.

Medlemmer:
Christian Friestad, Rogaland Revisjon IKS (leder)
Lise Pedersen, SpareBank 1 SR-Bank

Tor Christian Nome, K30