Vil du bli trainee i Trainee Sørvest?

Vår målgruppe i Trainee Sørvest er nyutdannede toppkandidater på master- og bachelornivå, med inntil tre års arbeidserfaring.

BLI TRAINEE!

• Attraktiv jobb i en regional bedrift
  • Delta i sentrale elementer i virksomheten
  • Faglig og personlig utvikling
  • Månedlige traineesamlinger
  • En del av et tverrfaglig nettverk
  • Bli kjent med næringslivet
  • Delta i mentorordning

Gjennom Trainee Sørvest vil du få en unik overgang fra student- til arbeidsliv med allsidige og utfordrende arbeidsoppgaver tidlig i karrieren. Mange av traineene vil få anledning til å delta på strategi- og styremøter, lede prosjekter, delta i beslutningsprosesser m.m.

Ved siden av jobben vil du delta i et spennende utviklingsprogram i regi av Trainee Sørvest, programmet vil sørge for at du utvikler deg både faglig og personlig. Vi ønsker at du skal trives her i regionen og bli en del av et nettverk, det vil derfor legges opp til sosiale sammenkomster og aktiviteter.

PROSESSEN

Nye stillinger legges ut her, hos Personalhuset, karrierestart.no, Finn.no og aktuelle SOME kanaler fra 20.01.20, da kan du som kandidat begynne prosessen med å søke. Personalhuset vil ta seg av kartlegging og rekruttering i samarbeid med bedriften og Trainee Sørvest.

Traineeperioden varer fra august til august.