Vil du bli trainee i Trainee Sørvest?

Vår målgruppe i Trainee Sørvest er nyutdannede toppkandidater på master- og bachelornivå, med inntil tre års arbeidserfaring.

BLI TRAINEE!

• Attraktiv jobb i en regional bedrift
  • Delta i sentrale elementer i virksomheten
  • Faglig og personlig utvikling
  • Månedlige traineesamlinger
  • En del av et tverrfaglig nettverk
  • Bli kjent med næringslivet
  • Delta i mentorordning

Gjennom Trainee Sørvest vil du få en unik overgang fra student- til arbeidsliv med allsidige og utfordrende arbeidsoppgaver tidlig i karrieren. Mange av traineene vil få anledning til å delta på strategi- og styremøter, lede prosjekter, delta i beslutningsprosesser m.m.

Ved siden av jobben vil du delta i et spennende utviklingsprogram i regi av Trainee Sørvest, programmet vil sørge for at du utvikler deg både faglig og personlig. Vi ønsker at du skal trives her i regionen og bli en del av et nettverk, det vil derfor legges opp til sosiale sammenkomster og aktiviteter.

PROSESSEN

Nye stillinger legges ut på vår hjemmeside og i sosiale media i desember og da kan du som kandidat begynne prosessen med å søke. Personalhuset vil ta seg av kartlegging og rekruttering i samarbeid med bedriften og Trainee Sørvest.

Traineeperioden varer fra august til august.