InterSearch

InterSearch Norway er et ledende Executive Search selskap som bistår norske og internasjonale virksomheter med rekruttering av ledere og senior fagspesialister, i tillegg til å tilby rådgivningstjenester knyttet til strategi, ledelse og organisasjon.

Som det norske medlemmet av InterSearch Worldwide, en global allianse med Executive Search selskaper fordelt på 90 kontorer i 50 land leder selskapet den interne globale satsingen mot fornybar energi og bærekraft. Gjennom seølskapets nærmere 600 internasjonale kollegaer, og i samarbeid med akademia, start-up labs, den etablerte industrien og andre stakeholdere skal InterSearch jobbe med hele det globale forretningslivet for å skape positiv og bærekraftig endring gjennom riktig valg av fremtidens ledere. Målsettingen er klar – InterSearch skal dominere lederrekruttering innen det grønne skiftet!

Intersearch Norways styre består av selskapets hovedaksjonær i tillegg til ytterligere to partnere og representanter fra selskapets ledelse. Tidligere konsernsjef i teleselskapet Network Norway og CEO i Telenor Mobil Ingvild Myhre er selskapets styreleder, og bidrar med uvurderlig innsikt om strategi, teknologi og mangfold.

For å kunne effektivt navigere seg gjennom det myldret av transformativ aktivitet som definerer dagens internasjonale marked søker InterSearch en styrekandidat som tenker kommunikasjon på nettopp en ny, og kanskje disruptiv måte? Kandidaten er genuint opptatt av det endrende verdensbildet, er aktiv og effektiv i bruken av de fleste digitale flater, og brenner for kommunikasjon i alle dens former i bidraget til at InterSearchs arbeid, selskapets tanker og ideer får den oppmerksomhet de søker!

KLIKK HER for å lese med om selskapet!

KLIKK HER for å søke!