Miles Stavanger

Miles er et verdibasert IT-konsulentselskap etablert i 2005. Selskapet har kontorer i fem norske byer og teller rundt 170 ansatte på landsbasis.

Miles har også et datterselskap i Vilnius, Litauen. Miles Stavanger AS består av 41 høyt motiverte ansatte under ledelse av daglig tjener Thomas Bærheim. Stavangerselskapet har de siste årene opplevd sterk vekst og utvikling, gjennom blant annet en ekspansjon til Haugesund. Konsulentene i Miles jobber i flere av regionens mest spennende miljøer innenfor digitalisering. Hovedvekten av de ansatte er utviklere, men selskapet har også konsulenter innenfor brukeropplevelse og design, prosjektledelse og rådgivning.

Miles driver etter «Servant Leadership»-modellen og har heller ingen budsjetter. Selskapet har en flat struktur, er mulighetsorientert, og en høy grad av tillit er gjennomgående. Miles har de siste fire årene figurert på Innovasjonsmagasinets liste over Norges 25 mest innovative. Innovasjonsmagasinet mener Miles gjennom sin modell representerer fremtidens arbeidsplass. Bedriften er Miljøfyrtårnsertifisert og arbeider strukturert med hvordan selskapet kan levere på FNs bærekraftsmål.

Miles leter nå etter unge styrekandidater som kan bistå med videreutvikling av selskapet i Stavanger. I perioden fremover skal selskapet styrke sin kapasitet på flere områder og jobbe strategisk gjennom styreperioden med ulike temaer knyttet til utviklingen av selskapet. Miles Stavanger ser derfor etter styrekandidater som kan bistå administrasjonen med:

• Strategisk innsikt i, og forståelse for, markedet i Rogaland.
  • Innsikt i generasjon Y og Z. Hvordan tiltrekke unge talenter til selskapet?
  • Innsikt i teknologitrender og nye kompetanseområder.
  • Et nettverk som kan styrke selskapet på kundesiden.

KLIKK HER for å lese med om selskapet!

KLIKK HER for å søke!