Veni

Veni er et relativt nystartet regionalt teknologiselskap med Smedvig som hovedaksjonær. Selskapet bygger framtidens teknologiselskap i tverrsnittet mellom IT, fag, organisering og prosess.

Veni leverer tjenester på hele spekteret av informasjonsteknologi i kombinasjon med bransjeorientert fag- og teknologikompetanse. Selskapet er allerede godt representert i de største bransjene i regionen og vår største satsning så langt er innenfor «Proptech». Veni er i dag organisert i fem hovedområder: Systemutvikling/produkter, infrastruktur, hardware, innovasjon/bærekraft og virksomhetsstyring.

Veni har som ambisjon om å etablere et solid selskap med lokal forankring som skal styrke regionens posisjon innfor den nye IT-industrien.

Veni skal skape lokale spennende arbeidsplasser og være en brobygger mellom industri, forskning/innovasjon og akademia.

Selskapet har nærmere 60 ansatte og er i sterk vekst.

Veni søker kandidater med tydelige ambisjoner og som gjerne har relevant kompetanse/erfaring fra større selskaper.

KLIKK HER for å lese med om selskapet!

KLIKK HER for å søke!