Altibox vinner Norsk Kundebarometer

Altibox kommer nok en gang ut på topp blant konkurrentene i Norsk Kundebarometers årlige undersøkelse.
07.mai 2024 Altibox
Illustrasjonsfoto: Altibox

I snart 30 år har Norsk kundebarometer ved Handelshøyskolen BI målt norske forbrukeres kundetilfredshet og lojalitet. Resultatet for 2024 viser at Altibox, som i fjor, har den høyeste kundetilfredsheten innen både bredbånd og tv-distribusjon.

– Vi er svært takknemlige for tilbakemeldingen fra kundene og glade for at kundetilfredsheten har gått opp både innen bredbånd og underholdning. Det motiverer oss for å stå på enda mer, for vi har ambisjon om å øke kundetilfredsheten enda noen hakk. Samtidig vil jeg si takk til mine kolleger i hele Altibox-partnerskapet for den gode jobben som legges ned hver dag for å sikre at vi har de mest fornøyde kundene i bransjen, sier Shiraz Abid, leder for privatmarkedet i Altibox.

I kategorien Bredbånd får Altibox en kundetilfredshet på 73,1 (økning fra 71,7). Innen tv-distribusjon ble kundetilfredsheten 72,9 (økning fra 66,6).

– Det er inspirerende å se at vårt målrettede arbeid med å sikre de beste og mest stabile tjenestene blir satt pris på av våre brukere. Samtidig viser dette at stadig flere setter pris på valgfriheten, og ser fordelen ved å samle innhold og strømmetjenester hos en og samme leverandør, sier Kenneth Stokka, leder for underholdning.

Andre liknende nyheter

Derfor kan «Vi tar rekrutteringen selv» bremse veksten til selskaper i Stavanger

I et arbeidsmarked preget av lav ledighet og høy konkurranse om talentene, står rekruttering høyt på agendaen for mange selskaper i Stavanger-regionen…

Feirer 10-årsjubileum og flytting til nye lokaler i Stavanger

TMF Group feirer 10 år med vekst, kvalitet og samarbeid i Norge.

Rosalie Poen ny konsernsjef i Lyse

Hun starter i den nye stillingen etter sommerferien og overtar etter Eimund Nygaard, som har vært konsernsjef i 27 år.

© Næringsforeningen 2019-2025 Sidekart Personvern og vilkår for bruk
Umbraco CMS fra Intuvio