Altibox vinner Norsk Kundebarometer

I snart 30 år har Norsk kundebarometer ved Handelshøyskolen BI målt norske forbrukeres kundetilfredshet og lojalitet. Resultatet for 2024 viser at Altibox, som i fjor, har den høyeste kundetilfredsheten innen både bredbånd og tv-distribusjon.
– Vi er svært takknemlige for tilbakemeldingen fra kundene og glade for at kundetilfredsheten har gått opp både innen bredbånd og underholdning. Det motiverer oss for å stå på enda mer, for vi har ambisjon om å øke kundetilfredsheten enda noen hakk. Samtidig vil jeg si takk til mine kolleger i hele Altibox-partnerskapet for den gode jobben som legges ned hver dag for å sikre at vi har de mest fornøyde kundene i bransjen, sier Shiraz Abid, leder for privatmarkedet i Altibox.
I kategorien Bredbånd får Altibox en kundetilfredshet på 73,1 (økning fra 71,7). Innen tv-distribusjon ble kundetilfredsheten 72,9 (økning fra 66,6).
– Det er inspirerende å se at vårt målrettede arbeid med å sikre de beste og mest stabile tjenestene blir satt pris på av våre brukere. Samtidig viser dette at stadig flere setter pris på valgfriheten, og ser fordelen ved å samle innhold og strømmetjenester hos en og samme leverandør, sier Kenneth Stokka, leder for underholdning.
Andre liknende nyheter
Tirna satser på operativ ledelse og HMS for fremtidens arbeidsliv
Tre nye fagskolemoduler skal styrke kompetansen i industri, bygg og gjenvinningsnæringene.
UiS arrangerer den andre olympiaden i ingeniørvitenskap
Verden inntar Universitetet i Stavanger neste uke. Stavanger er vertskap for den andre olympiaden
Equinor inngår gasskontrakt verdt 270 milliarder
Equinor og Centrica har inngått en langsiktig gassalgsavtale for årlige leveranser av gass tilsvarende 55 Terrawattimer (rundt fem milliarder kubikkme…