Offshore Flight Safety på Solakonferansen

Solakonferansen arrangeres i år fra 19. til 21. september. Tema for konferansen denne gang er «Offshore Flight Safety – Sustainability through improved environmental footprint and adopting new technologies».
31.august 2022 Stiftelsen Solakonferansen
Stiftelsen Solakonferansen – ny logo og ny profil.

I år inneholder konferanseprogrammet noe helt spesielt, nemlig  en egen del for dronesikkerhet:
«Nordic Unmanned & Avinor's Drone Safety Summit, 19. september. A meeting place for professionals striving to improve safety in the drone industry.
The Drone Safety Summit program accessible as a stand alone event to a separate cost, or as part of the Solakonferansen 2022 overall program, and as such included in and covered for by the ordinary conference fee. Established as a joint venture in a collaboration between Nordic Unmanned AS, Avinor AS and Stiftelsen Solakonferansen.»

KLIKK HER for mer informasjon om konferansen!

Andre liknende nyheter

Allkopi blir til MAKE!Graphics

Siden 1957 har selskapet operert under navnet Allkopi, og de siste sju år som Allkopi Netprint. Nå endrer Allkopi Netprint navn til Make!Graphics.

EU-suksess i Eigersund

Eigersund Næring og Havn og Eigersund kommune har fått gjennomslag for to nye EU-prosjekter i INTERREG programmet – North Sea Region.

Tok NM gull i rørleggerfaget

Krister Hanstvedt (19) fra Stavanger tok NM-gull i rørleggerfaget under yrkes-NM sist uke, som en av flere knallsterke plasseringer fra Rogaland.