Meld din interesse: Karrieredagen og Job Fair 2024

Som en del av målet om å tiltrekke og beholde riktig kompetanse i regionen, arrangerer vi to viktige møtepunkter på Fiskepiren med særskilt fokus på studenter og internasjonal arbeidskraft. Her kan du som bedrift melde din interesse for å delta med stand og møte potensielle nye ansatte.

KARRIEREDAGEN 3. JANUAR

Vi inviterer studenter og regionens næringsliv til stor karrieredag på Fiskepiren. Vi retter oss mot alle studenter som studerer i inn- eller utland, og er hjemme på juleferie. Med i programkomiteen er Universitetet i Stavanger, Handelhøyskolen BI, ANSA - Association for Students Abroad, SIS - Studentsamskipnaden i Stavanger, Stavanger Business Region, i tillegg til Næringsforeningen i Stavanger-regionen. Næringslivet vil ha stands, der studenter som er på jobbsøk kan komme i kontakt med sin fremtidige arbeidsgiver.

JOB FAIR 20. FEBRUAR

Vi inviterer ledsagere til expats, nykommere til regionen og internasjonale studenter og arbeidssøkere som ønsker å utforske jobbmuligheter lokalt og å gi dem anledning til å møte næringslivet i regionen «face to face». Vi ønsker dere som arbeidsgivere på stand for å vise hva vi som region er gode på og muligheten til å finne gull blant et hav av kompetente personer som allerede befinner seg i regionen. Med i programkomiteen er NAV, Rogaland Fylkeskommune og Flyktningtjenesten sammen med Næringsforeningen i Stavanger regionen

For spørsmål ang Karrieredagen 3. januar:

Christin Møller

E: moller@naeringsforeningen.no

T: 928 56 829

For spørsmål ang Job Fair 20. februar:

Maria Mår Johansen

E: johansen@naeringsforeningen.no

T: 466 11 643

Meld din interesse i skjemaet her innen 14.november, vi tar kontakt!

Du kan melde din interesse for ett av arrangementene, eller begge to.

For mer informasjon, se vår Personvernerklæring.