Styrene

Det er stor variasjon i styrene som er med i programmet; størrelse, bransje, beliggenhet ol, men det viktigste er at de har etablert et godt styrearbeid, og er interessert i å utvikle dette videre. Ikke minst er de interessert i å inkludere unge i dette arbeidet.

Når du blir valgt inn i et styre er det viktig at du setter deg inn i styrets strategi, verdier og kultur. Det forventes at du er fremoverlent, initiativrik og engasjert. Styreleder og styrekandiat vil i praksis kunne legge sitt eget løp passende sitt styrearbeid, men styrene som deltar forplikter seg i å sørge for at kandidaten har den informasjonen de trenger for å bidra. Vår erfaring er at kandidatene svært gjerne ønsker å bidra der de kan. Kandidaten har ingen stemmerett eller ansvar, men kan bidra med sin kompetanse der det er ønsket. Det er et krav at kandidaten har virke i Stavanger-regionen.

STYRENE FOR 2023 BLIR LAGT UT HØSTEN 2022.

Tidligere styrer :
Q10 personell - Iver & Evne - Næringsforeningen - Kolumbus - Veni - Miles Stavanger - Stuerent - Jærtek - Coreall - eFab - Klepp IL Elite - Zoaring - CAN - Melvær & CO - Fuelbox - Ydalir Hotel - Prohousing - Jærentreprenør - Flyt AS - Okse - K30 - Mims Well - Roxel Infra - Roxel Tekniske - Roxel Energy - Roxel Gruppen - BATE Boligbyggelag.