Send inn forslag til Kompetansedelingsprisen

Næringsforeningen i Stavanger-regionen ønsker å finne og premiere den virksomheten som er best på kompetansedeling. Hensikten er å stimulere til deling av kompetanse, læring både eksternt og internt, synliggjøre Næringsforeningens fokus på Stavanger-regionen som en kompetanseregion og å belønne personer og virksomheter som i særlig grad har bidratt til deling.

Både enkeltpersoner, bedrifter, virksomheter eller andre organisasjoner i regionen kan nomineres. Kandidaten må ha adresse i Stavanger-regionen. Kriteriene er at kandidaten i særlig grad har bidratt til deling eller erfaringsoverføring både eksternt mellom bedrifter, organisasjoner, næringsklynger eller internt i en virksomhet.

Tidligere vinnere: Norske Shell, Skretting, Rogaland Kurs og kompetansesenter, BP, Norsk Oljemuseum, Inger Tone Ødegård, IRIS Samfunn, Petrad, Christian Rangen, Renaa Restauranter, Stiftelsen PsykOpp, Innovation Dock og Marte Cecilie Wilhelmsen Solheim.​

Fristen for å sende inn forslag for 2023 er mandag 30. oktober kl 1200.

Ditt forslag til vinner

Her skriver du begrunnelsen for at nettopp denne kandidaten, som du foreslår, fortjener å vinne.

For mer informasjon, se vår Personvernerklæring.