Smitteverntiltak i forbindelse med COVID-19

Dette er Næringsforeningens smitteverntiltak i forbindelse med COVID-19, som gjelder for alle våre arrangementer. Vi har utarbeidet våre rutiner i samarbeid med helsemyndighetene i våre samarbeidskommuner og i tråd med kravene og rådene fra Folkehelseinstituttet (FHI) og norske myndigheter. Våre møteplasser skal være trygge, og det krever at alle følger FHIs råd, samt våre tiltak for smitteforebygging.

• SYK: Ved minste antydning til sykdom, ikke delta på møter i regi av Næringsforeningen.

• REISER: Dersom du har vært i utlandet, eller på reise i mer risikoutsatte områder, vent minimum ti dager før du deltar på møter i regi av Næringsforeningen.

• TRANSPORT: Følg FHIs regelverk og ta ekstra forbehold når du vet du er på vei til å treffe mange mennesker.

• AVSTAND: Hold trygg avstand både i møterom og mingleområder. Det maksimale antallet deltakere ved våre arrangement er derfor redusert til cirka en tredjedel av normal kapasitet.

• VASK: Vask hendene ofte. Det vil være tilgang på håndsprit ved ankomst, lunsjavvikling og møterom.

• TELEFONNUMMER: Det er et krav i forbindelse med påmelding at deltakere registrerer sitt telefonnummer, slik at alle raskt kan kontaktes om vi skulle komme i en situasjon hvor det er behov for å sende ut informasjon.

• REGISTRERING VED ANKOMST: Dagen før arrangementet vil du få tilsendt billett med QR-kode. Ta med billetten på mobilen eller skriv den ut på papir. Vi scanner QR-koden ved ankomst. Vi vil også ha nummererte sitteplasser på de fleste arrangement. Ditt stolnummer står på billetten.