Studentmedlemskap

Næringsforeningen har et eget studentmedlesmkap for deg som er interessert i å bli bedre kjent med næringslivet under studietiden.

Næringsforeningen jobber på vegne av næringslivet i Stavanger-regionen. Vi ønsker å bidra til at flere ønsker å bo, studere og arbeide her. En av våre viktigste oppgaver er å påvirke til at regionens næringsliv får de beste rammebetingelser for å drive sine virksomheter.  Næringsforeningen skaper arenaer og nettverk, og arrangerer nærmere 200 møter i året. Her kan du som student bli kjent med relevante bedrifter og spille inn saker du mener er viktige for regionen og deg som student i Stavanger-regionen.

For kr. 300,- pr. semester får du tilgang til hele vårt nettverk og våre møteplasser. Som studentmedlem i Næringsforeningen får du tilgang til møter og konferanser, studentoppgaver, jobbmuligheter og et solid nettverk.

Her er noe av det vi tilbyr:

• Tilgang til et spennende og relevant nettverk – din framtidige arbeidsgiver?
  • Solid kjennskap til regionens næringsliv
  • 6 utgaver av næringslivsmagasinet Rosenkilden
  • Mulighet for prosjektoppgaver
  • Bedriftsbesøk
  • Egen møteplass for unge (U37)
  • Muligheter for å søke deg til en trainee-stilling
  • Gratis inngang på utvalgte møter (*gjelder ikke større konferanser)
  • Egen studentpris på utvalgte arrangement
  • Mulighet for å søke deg til Styrekandidatene

* Du må ha med gyldig studentbevis når du skal delta på møter hos oss.

Har du spørsmål er det bare å ta kontakt med oss: Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.

Ved innmelding skal du klikke "Påmelding til møte". Husk å krysse av for "Jeg melder meg på som student/privatpeson". Skriv gjerne navn på universet i kommentarfeltet.

Send en e-post HER når du har meldt deg inn og betalt. Da får du tilsendt mer informasjon og din egen kode som du skal bruke ved påmelding til møter.