Stavanger Børs-stipendet

Visste du at Stavanger hadde en egen lokal børs fra 1879 til 1989? Stiftelsen Stavanger Børs har i dag som formål å styrke egenkapitalmarkedet og finans- og forvaltningsmiljøet i Stavanger. Stiftelsens stipend er opprettet for å motivere til tettere samarbeid mellom studentene og næringslivet i Stavanger - samt å motivere gode hoder til å vende hjem etter endte studier.

Stipendet er på opptil 100.000 kroner og deles ut til studenter som har tilhørighet til Stavanger og som skal ta videreutdannelse i utlandet innen finans på master- eller MBA-nivå.

Søknadsfrist i 2024: 1. mai

Stipendet tildeles basert på definerte kriterier og søknadsbrev. Alle som søker må fylle ut webskjemaet under og laste opp kopi av karakterutskrift, kopi av søknadsskjema til studiestedet og kopi av siste års selvangivelse.

Dersom du har ytterligere spørsmål til søknadsprosessen, ta kontakt med Tone Haddeland i Næringsforeningen på telefon 936 79 835, eller e-post: haddeland@naeringsforeningen.no

Søknadsskjema

Tilknytning til Stavanger
Utdannelse og erfaring
Budsjett

Gi oss en kort beskrivelse av ditt budsjett, inkludert skolepenger, og hvordan du planlegger å finansiere utdannelsen.

Vedlegg

(bilde eller dokument)

For mer informasjon, se vår Personvernerklæring.