16.nov

Årets bedrift 2023!

Det er klart for den 37. kåringen av Årets bedrift! Ta på finstasen og bli med på en flott helaften for næringslivet i Atlantic Hall. Vi lover en kveld med god stemning, foredrag, underholdning og prisseremoni. God mat og drikke er en selvfølge!

Fem fantastiske vinnerbedrifter er som vanlig nominert!

Vi inviterer til en nøktern, men staselig helaften i Stavangers storstue. Pent antrekk og litt formelt, men også mye latter og god stemning slik det pleier å være hos oss. Oppsettet er runde bord med åtte eller ti plasser og bordplassering.

Kveldens konferansierer er Leif Tore Lindø og Jan Zahl og de vil intervjue de fem finalistene, professor Janne Haaland Matlary holder kveldens middagstale, Kjetil Næsje forteller om hva det har betydd for Easee AS å bli kåret til Årets bedrift i 2022.  Duoen Are Sleveland og Ingvar Hovland sørger for kveldens musikalske underholdning. Tradisjonen tro vil ordfører Sissel Knutsen Hegdal overrekke prisen.

Gjennom alle disse årene har prisen Årets bedrift blitt en viktig tradisjon. Næringsforeningen representerer nå cirka 2000 medlemsbedrifter, og vi merker en stadig økende interesse for prisen – både når det gjelder medieomtale og innspill til kandidater fra bedriftene. Vi har mottatt nærmere hundre forslag, og juryen har plukket ut fem finalister som alle blir presentert i Rosenkilden.

Eventuelle matallergier/matintoleranser bes oppgitt i kommentarfeltet.

Årets bedrift arrangeres i samarbeid med Handelsbanken.

Velkommen til flott festaften!

ARRANGEMENTET ER FULLBOOKET! OM DU ØNSKER Å SETTE DEG PÅ VENTELISTE, KLIKK HER.

Foredragsholdere

Janne Haaland Matlary

Janne Haaland Matlary er professor i internasjonal politikk ved Universitetet i Oslo. Hun har også vært utenrikspolitisk rådgiver, medlem av Forsvarspolitisk utvalg og spaltist i flere aviser.

Are Sleveland

Artist og låtskriver. Han jobber tett med flere etablerte tekstforfattere og lager egen musikk med tekster på norsk.

Ingvar Hovland

Musiker og tekstforfatter. Han har blant annet skrevet tekster for Vamp og Elle Melle i tillegg til en rekke revytekster, skuespill og dikt.

Leif Tore Lindø

Leif Tore Lindø er journalist i Stavanger Aftenblad. Han lager podkasten "Aftenbla-bla" sammen med kollega Jan Zahl.

Jan Zahl

Jan Zahl er journalist i Stavanger Aftenblad. Han lager podkasten "Aftenbla-bla" sammen med kollega Leif Tore Lindø.

Sissel Knutsen Hegdal

Sissel Knutsen Hegdal er nyvalgt ordfører i Stavanger kommune. Hun er utdannet jurist fra Universitetet i Tromsø.

Andre lignende møter:

31. mai 2024 -