23.nov

Bedriftsbesøk hos Sterling White Halibut

Fra de dype fjordene i Ryfylket til Bocuse d’Or. Kom og lær av den ledende globale tilbyderen av oppdrettet kveite. Vi får en guidet omvisning og presentasjon av bedriften på deres helt nye kveiteslakteri Randaberg.

Den første Sterling-Kveita ble høstet i 2004 og har siden vokst seg til et volum på 1,5 million kilo årlig. Havbruksnæringen produserer trygg, sunn og god sjømat i tillegg til de enorme ringvirkningene som skaper sysselsetting og verdier i samfunnet. Sterling ansees som et kvalitetsstempel i Norge og i over 3 andre land. Du vil lære hvordan de klarer å opprettholde bærekraftig produksjon samtidig som de ivaretar en pålitelig forsyning, styrker innovasjonen.

Sammen med Sterling White Halibut inviterer ressursgruppen Den Grønne Landsbyen til bedriftsbesøk. Målet med turen er å inspirere og lære, samt skape et godt fellesskap med relasjon og nettverksbygging.

Vi har et begrenset antall plasser, så anbefaler å være kjapp med påmeldingen.

For mer informasjon vennligst kontakt Hanne Hernes.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

08.00 Registrering

08.15 Velkommen, ved Bent Bergersen, leder i ressursgruppen Den grønne landsbyen.

08.20 Hvem er Sterling og hva gjør vi? ved Magne Torgersen, administrerende direktør i Sterling White Halibut.

08.50 Omvisning

09.50 Spørsmål og svar