07.feb

Festkveld med Næringsprisen for Gjesdal

Hvem får Næringsprisen og prisen for Årets Vær? Velkommen til festkveld for å hedre næringslivet i Gjesdal kommune.

Det blir en trivelig og høytidelig kveld med nydelig mat og morsom underholdning. Velkommen!

Næringsprisen og Årets VÆR ble etablert for fire år siden i et samarbeid med Gjesdal kommune, Gjesdalbuen og Næringsforeningen i Stavanger-regionen. Den deles ut for tredje gang og ordfører står for overrekkelsen. Formålet er å skape en uformell møtearena for de med interesse for næringslivet i kommunen, samt høyne næringslivets status overfor kommunens innbyggere og myndigheter. Vi ønsker også å hedre enkeltpersoner som har gjort en innsats utover det man kan forvente - Årets VÆR.

Det blir tre rettes festmiddag og vi starter kl 19.00. Arrangementet varer til 22.30, med god mulighet til å fortsette kvelden etter dette. Vi får også besøk av komiker Sven Rusdal som leverer folkelig og gjenkjennende humor, samt musikalsk underholdning av Gjesdal kulturskole.

Kriteriene for Næringsprisen er at bedriften:

• har sin hovedaktivitet i Gjesdal og har skapt/sikret arbeidsplasser i Gjesdal kommune
  • vært i stabil virksomhet i noen år
  • har vist evne til omstilling og nytenkning
  • har et godt arbeidsmiljø og tar hensyn til miljøet
  • har kompetanseutvikling og resultatutvikling
  • bidratt til å sette Gjesdal på kartet i næringssammenheng.

Kriterier for tildeling av Årets VÆR er:

• en enkeltperson/organisasjon eller bedrift som har strukket seg lengre enn det man kunne forvente i næringslivet og som fortjener en utmerkelse.

Frist for å komme med forslag til kandidater er 1. februar. Nominering gjøres ved å sende mail til Næringsforeningen v/ Tormod Andreassen: andreassen@naeringsforeningen.no

Juryen for 2019 er Anniken Øgreid i Næringsforeningens Ressursgruppe for Gjesdal, Eugen Hammer i Gjesdalbuen, André Andreassen i Gjesdal kommune, Tormod Andreassen i Næringsforeningen i Stavanger-regionen og Erik Hjelle i Sparebanken Vest.

Festkvelden og prisutdelingene er et samarbeid mellom Gjesdal kommune, Gjesdalbuen, Næringsforeningen i Stavanger-regionen og Sparebanken Vest.

For mer informasjon vennligst kontakt Tormod Andreassen.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

19.00 Registrering og nettverksbygging.

19.30 Velkommen, ved Harald Minge i Næringsforeningen.

19.40 Musikkinnslag, Gjesdal kulturskole.

19.50 Forrett.

21.10 Humoristisk underholdning, ved komiker Sven Rusdal.

20.40 Hovedrett.

21.30 Prisutdeling av Næringsprisen og Årets Vær.

22.00 Dessert.

22.30 Formell avslutning av arrangementet.