12.apr

Slik finner du de gode historiene til sosiale medier

Stavanger Symfoniorkester (SSO) økte sin rekkevidde på Facebook med 124 prosent og på Instagram med 223 prosent – på kun ett år! Bli med og lær hvordan markedsansvarlig Mari Hult og resten av orkesteret gjorde det, hva som er interessant innhold på sosiale medier og hvordan du skaper det.

Å bygge en solid tilstedeværelse på sosiale medier er én av byggesteinene for å utvikle en sterk merkevare i dagens digitale samfunn. SSO sørget for at i overkant av en million brukere på Meta sine plattformer fikk med seg orkesterets aktiviteter i 2022. Bak tallene ligger noe så lite spennende som strategisk arbeid.

I samarbeid med SSO inviterer vi til et lunsjmøte, i selveste Fartein Valen! Her vil du treffe musikere og markedsansvarlig, Mari Hult. Sammen forteller de hvordan de har jobbet strategisk med forankring, involvering og tillitsbygging i hele organisasjonen, for å finne og fortelle de gode historiene, og med det øke orkesterets digitale synlighet.

Du får konkrete tips om hvordan du får gjort tilsvarende arbeid i din bedrift - selv om du ikke har 85 musikere ansatt på fulltid.

For spørsmål ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
>> Vennligst oppgi eventuelle allergier i kommentarfeltet.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

11.00 Registrering, lunsj og mingling.

11.30 Faglig foredrag ved Mari Hult, SSO.

13.00 Slutt.

Foredragsholdere

Mari Hult

Mari er markedsansvarlig i Stavanger Symfoniorkester (SSO) og vil fortelle hvordan de jobber strategisk for å få tak i de gode historiene, ved å involvere hele organisasjonen. – «Det er mye gull rett foran føttene våre – men ofte trenger vi hjelp for å se det».

Andre lignende møter:

31. mai 2024 -