15.des

Julemøte i Teatret 2023

På årets tradisjonsrike julemøte i Rogaland Teater får vi i år besøk av en rekke fine mennesker. Det blir perspektiver på situasjonen i vår region og i verden ved Kai Eide, prisutdeling, kunstnerisk innslag og ekte julestemning. Bli med på årets julemøte!

JULEMØTET ER FULLTEGNET!

Teatersjef Glenn André Kaada ønsker velkommen, og Næringsforeningens administrerende direktør Harald Minge og pianist Jan Hauge oppsummerer året.

Hovedtaler blir Kai Eide. Eide er mangeårig diplomat og tidligere ambassadør. Han har en lang karriere bak seg med internasjonal sikkerhetspolitikk og krisehåndtering som arbeidsfelt i tjeneste for Norge, FN og NATO. Han har jobbet utrettelig for å finne løsninger på en rekke av verdens konflikter og er en handlingens mann; kunnskapsrik og dyktig. De senere årene har Eide jobbet i krysningen mellom næringsliv, innovasjon og politikk. Han er en erfaren foredragsholder og styreleder, og vil dele erfaringer, tanker og synspunkter på regionens utfordringer med oss i salen.

Vinner av Kompetansedelingsprisen 2022, ONS, presenterer hvordan ONS jobber med kompetansedeling. Vi får besøk av Vice-President Jon Are Rørtveit i ONS. Næringsforeningens styreleder Hanne N. Berentzen deler ut Kompetansedelingsprisen 2023. Prisen deles ut for 15. gang.

Det blir som vanlig trekninger, og vi lurer på hvem som blir de heldige vinnerne av reisegavesjekker fra SAS og Teatrets Dramakort – og hvem som finner mandelen i grøten?

Program:

Kl 11.00-12.00: Registrering, risgrøt og mingling i foajeen.

Kl 12.00: Intro ved konferansierene Hanne Hernes og Maria Mår Johansen, Næringsforeningen.
Velkommen ved teatersjef Glenn André Kaada.

Kl 12.20: Foredrag ved Kai Eide, mangeårig diplomat: Om utfordringene vi står overfor

Kl 13.00: Kompetansedelingsprisen: Presentasjon v/fjorårets vinner ONS ved Jon Are Rørtveit, vice president ONS.

Kl 13.10: Næringsforeningens styreleder og juryleder, Hanne N. Berentzen, deler ut årets kompetansedelingspris.

Kl 13.25 Trekninger.

Kl 13.35 Julemusikk ved Espen Hana, Rogaland Teater.

Kl 13.45 Takk for i dag og god jul!

Hjertelig velkommen!

For spørsmål om julemøtet, ta kontakt med Trude Hembre, Næringsforeningen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

11.00 Registrering, risgrøt og mingling i foajeen.

12.00 Program i hovedsalen.

13.45 Takk for i dag!

Foredragsholdere