08.feb

Muligheter: Hvordan gjøre et godt intervju?

DIGITALKONFERANSE: Skal du på jobbintervju er det lurt å forberede seg. Men hva bør du forberede deg på? Og hvordan kan du vise dine ambisjoner og kompetanse på best mulig måte under intervjuet? Bli med på digitalkonferanse og få kloke tips og råd.

Når du blir invitert inn til intervju har du allerede imponert gjennom en godt skrevet CV og søknad. Gratulerer. Men nå gjelder det å imponere under intervjuet! Så hva kan du trene på i forkant? Hva kan du forvente at intervjueren fokuserer på? Og hva må du selv fokusere på under intervjuet?

Delta på digitalkonferansen MULIGHETER denne mandagen og få kloke råd av regionsdirektør i Manpower Jarle Brandt og Head of HR i Wintershall Dea Tone Samuelsen. Vi avslutter med en kort presentasjon av ei som imponerte stort under intervjuet da hun fikk mulighet til å bli trainee i SR Group, Nora Johanne Mannes.

Påmelding/innlogging:

Link for å delta i arrangementet, klikk her:  "Hvordan gjøre et godt intervju?" Sendingene sendes i TEAMS event, og du kan logge deg på fra hvilken som helst plattform (PC, iPad, telefon)

Du trenger ikke å melde deg på i forkant, kun trykke rett i linken hvis du vil delta uten å oppgi e-post, eller du kan se innspillingen i etterkant via FB siden MULIGHETER.

Hvis du registrerer deg med e-post, så krysser du av i boksen "Jeg godtar at Næringsforeningen lagrer opplysninger om meg og bestillingen", og MELD PÅ (GDPR regelverket).  Avkryssingen betyr at du får informasjon via e-post før møtet med link til pålogging, og en e-post med link til presentasjonene i etterkant. Du godkjenner kun for et møte ad gangen.

Dette arrangementet er en god oppfølging etter digitalkonferansen 25.januar om å gjøre CV´n din til en vinner.

For mer informasjon, vennligst kontakt Øystein Andersen.

13.00 Velkommen, ved Silje Finnskog Jensen i Næringsforeningen.

13.05 Intervjuet - dette kan du vente deg, ved Jarle Brandt, regiondirektør Rogaland i Manpower.

13.25 Hvordan viser du deg frem på best mulig måte? ved Tone Samuelsen, Head of HR i Wintershall Dea Norge.

13.45 Sånn fikk jeg jobben! ved Nora Johanne Mannes, Trainee hos SR Group gjennom programmet Trainee SørVest.

13.55 Q&A.

14.30 Takk for i dag.