30.aug

Muligheter: Salg & service

DIGITALKONFERANSE: Salg og servicefaget handler blant annet om salg, markedsføring, samhandling og lønnsom drift. Man må også være en menneskekjenner og gjerne se behov som er nødvendige før de oppstår.

Det er nødvendig å inneha nødvendig kompetanse for å avdekke kundenes, målgruppens og markedets behov for å kunne tilby passende produkter og/eller tjenester. Det finnes mange ulike retninger og veier til dette spennende yrket, men hvordan skal man gå frem og hva slags type menneske bør man være?

Med oss i studio i dag får vi besøk fra Opplæringskontoret for Salg & Service, som har et meget bredt og variert tilbud over hele Rogaland. De skal guide oss igjennom jungelen av skoler og retninger det er mulig å ta i denne omfattende og voksende næringen.

Vi får også besøk av Linda Lillebø fra Salesjobs. Salesjobs har spesialisert seg på å rekruttere til kommersielle roller med fokus på salg og marked. Hva ser de etter i en rekrutteringssituasjon, hva blir lagt merke til og hva bør man som jobbsøker vektlegge?

Det oppfordres til å sende inn spørsmål i chatten under sendingen.

Sendingene sendes i TEAMS event, og du kan logge deg på fra hvilken som helst plattform (PC, iPad, telefon)

KLIKK HER for å bli med!

Du trenger ikke å melde deg på i forkant, kun trykke rett i linken hvis du vil delta uten å oppgi e-post, eller du kan se innspillingen i etterkant via FB siden MULIGHETER.

Hvis du registrerer deg med e-post, så krysser du av i boksen "Jeg godtar at Næringsforeningen lagrer opplysninger om meg og bestillingen", og MELD PÅ (GDPR regelverket).  Avkryssingen betyr at du får informasjon via e-post før møtet med link til pålogging, og en e-post med link til presentasjonene i etterkant. Du godkjenner kun for et møte ad gangen.

For mer informasjon, vennligst kontakt Øystein Dahl Andersen.

Program

13:00 Velkommen ved Øystein Dahl Andersen, Næringsforeningen i Stavanger-regionen

13:05 Opplæringskontoret for Salg og Service ved Kerstin Rossavik

13:30 Salesjobs ved Linda Lillebø